Knut1901 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Noen som kan fortelle meg hvordan W800i er ang. SAR-verdier på stråling? Tar ingen sjanser, gidder ikke få kreft i balla om noen år, og jeg går mye med mobilen i lomma. Når det i tillegg er mp3 spiller på denne, så kommer ejg til å gå med den mye, og jeg har hørt at Sony Ericsson er ganske dårlige når det gjelder stråling i sine telefoner. Noen som vet, eller kan vise til noen verdier som strålingen hos W800i? Ikke kall meg teit eller feig Vurderer å selge den, kjøpe en ipod nano istedet, passer meg bedre Lenke til kommentar
zica Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Noen som kan fortelle meg hvordan W800i er ang. SAR-verdier på stråling? Tar ingen sjanser, gidder ikke få kreft i balla om noen år, og jeg går mye med mobilen i lomma. Når det i tillegg er mp3 spiller på denne, så kommer ejg til å gå med den mye, og jeg har hørt at Sony Ericsson er ganske dårlige når det gjelder stråling i sine telefoner. Noen som vet, eller kan vise til noen verdier som strålingen hos W800i? Ikke kall meg teit eller feig Vurderer å selge den, kjøpe en ipod nano istedet, passer meg bedre 6331372[/snapback] Mener å ha sett at SAR-verdien for W800i er 0,5 W/kg. Prøv Google, så finner du det nok Edit: F.eks her: http://reviews.cnet.com/4520-6602_7-6258775-10.html?tag=txt Endret 18. juni 2006 av zica Lenke til kommentar
MacJohn Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 På nettsidene til Sony Ericsson om W800 finner du en PDF-fil om SAR-verdier, der står det: 0,67 W/kg Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 kansje litt oftopic, men er det mye stråling eller lite? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 kansje litt oftopic, men er det mye stråling eller lite? 6332994[/snapback] EUs grense er 2.0. TCO sin er 0.8. Eu bestemmer, tco veileder... W800i holder seg under begge, selv om EU sin egentlig bare er en vits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå