macdegus Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 *snip* 6436413[/snapback] Rart... det sitter en minarelli am6 i rieju rr 2001-2006 såså! 6436540[/snapback] gjør det det? trodde ikke det, men det forundrer meg ikke egentlig. Gilera RCR(?) har vel ikke am6? 6436570[/snapback] de fleste 125 ccm(50 ccm) har faktisk Minarelli motorer, utenom KTM og Yamaha(yamaha Jog R har også en minarelli) minarelli motorene er ikke noen kjempegode motorer, men heller ikke de vertste før i tiden var dem ikke særlig gode! men er bedre idag Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Har sett litt på Yamaha TZR. Noen som vet noe om den? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 AM6 som det så fint heter, er slettes ingen svak motor. Alt trenger stell, og AM6 er inget unntak. Om man bare steller litt fint med de, så holder det også. Klart, slitedeler må byttes, men sånn er det med alt, før eller siden. Gilera har Derbimotor, forresten. Mopeder med AM6 (som jeg kommer på i farten): Aprilia, Yamaha, Rieju, MotorHispania. Mopeder med Derbimotor: Derbi og Gilera (som jeg vet) Mopeder med Suzukimotor: Suzuki RMX, SMX og TSX. - Christer Lenke til kommentar
rxlover Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det med garantien er litt forskjell fra sted til sted! Vurdert en SM da ? 6331659[/snapback] Når han sier han skal ha en crosser, ser det ut som han skal ha en motard sykkel da? Er noen fordeler som SX har som ikke SM har også. bl.a. plasseringen av potta. Jepp garanti må du høre litt med butikken om Hadde selv valget mellom en SX og en SM, jeg velge SX! har aldri angret på det. Potta på SMen er det kanskje noen som syns er fet, men det er ikke praktisk i det hele tatt. liker ikke den potta jeg. Hvis jeg ikke husker feil så er det en AM6 motor som står i Derbi eller Aprillia mopedene, og CPI har kjøt tegningene på AM6 og modifisert de litt. med bl.a. kraftigere clutch. 6331685[/snapback] Derbi har ikke AM6 motor... aprilia har det Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Ingen grunn til å dra opp så gamle tråder, da diskusjonen gjerne er avsluttet for lengst. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg