Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den "store" pocketbike tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har man ikke lov på privat grunn engang, har man ikke lov noensteds.. Trimming er jo ikke lov, men stopper det folk? Altså, tviler på at noen har blitt stoppa for pocketbike kjøring i norge.

6343275[/snapback]

Trimming er lov, men da er det ikke GATEgodkjendt.

Bare bane og skog.

Lenke til kommentar
Har man ikke lov på privat grunn engang, har man ikke lov noensteds.. Trimming er jo ikke lov, men stopper det folk? Altså, tviler på at noen har blitt stoppa for pocketbike kjøring i norge.

6343275[/snapback]

Trimming er lov, men da er det ikke GATEgodkjendt.

Bare bane og skog.

6345101[/snapback]

Tok bare trimming som et eksempel på at selv om den ikke blir gategodkjent, så gjør folk det fordi.

Lenke til kommentar
Når dere snakker om trimming; Blir det bedre aks/toppfart ved fjærning av plomber i eksosannleg? :hmm:  Uansett, Blir sikkert mye fetere lyd! :D

6363448[/snapback]

Lyden blir helt herpa etter min mening. Toppfarten blir vel såvidt increased, men ikke mye.

Skal du få den til å gå fort tar du plomberingen i svanehalsen.

Lenke til kommentar
d er lov med pocketbike på privat grund... jeg har kjørt mange ganger i gårdsplassen... og politiet har kjørt forbi mange ganger  :)  :w00t:

6406517[/snapback]

At politiet er sløv betyr ikke at det er lov. Jeg har sittet i gatetunet og drukket pils mange ganger, naboen er lensmann, han har aldri stoppet meg, men det er fremdeles offentlig plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...