Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den "store" pocketbike tråden

Anbefalte innlegg

Heizann.

Jeg og fattern tenkte å kjøpe en pocketbike ;) Dette er noe jeg har ønsket meg lenge og fattern sier at han kan bli med å kanskje batale halvparten.

Så satt jeg time etter time å lette, så fant jeg denne: Pocketbiken.

Tror dere at den er noe å satse på? ;) Forresten; Syntes vi kan diskutere trimming og alt annet om pocketbike i denne tråden, :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si meg en ting: Hvor gammel er du?

Jeg er snart 16 og er ikke så utrolig mega stor for alderen og jeg har seriøse problemer med å sitte på en slik en.

Det er greit nok å klare å sitte greit på den, men hvordan skal du klare å kjøre den?

Vet du hvor liten der egentlig er? Jeg har ikke nubb sjans. :roll:

mvh.

Lenke til kommentar
Kjøp deg heller en moped ;)

Pocket er strengt ulovlig i Norge.. Du har ikke lov til å kjøre noen plass til og med på lukket bane og privat grunn, pga det ikke er en reg motorsport i det norske motorsportforbund...

Jeg vil si det er bortkasta...

6331606[/snapback]

Tror det er lov på privat grunn.... har no hørt det jeg :hmm:

Lenke til kommentar
Pocketbike er enda ikke blitt godkjent som motorkjøretøy i Norge. Dette skyldes at Norges motorsportforbund enda ikke har pocketbikes som en egen gren. NMF har sagt at det finnes for få baner med kapasitet hvor det kan kjøres pocketbike. Det vil bety at det ikke kan kjøres pocketbike lovlig her i landet. Vi vet at det finnes en del baner rundt om i landet hvor folk er interessert i å kjøre pocketbike. NMF har gått i dialog med Vegdirektoratet angående pocketbike, og road racing-komiteen skal se på regelverket for å muligens kunne legge til rette for denne klassen. Vi i Fun Motors håper og regner med at det vil bli organisert i løpet av 2006.
Lenke til kommentar
Er ikke lov på privat eller lukketbane.. Jeg er ikke imot pocket, det er morsomt og gøy og kjøre.. Jeg bare informerer..:yes:

6332822[/snapback]

Isåfall er det strengt forbudt å klippe plenen. Motorkjøretøy på privat grunn! :whistle:

6335951[/snapback]

Den har blitt godkjent da. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...