Scortech Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Som tittelen sier..Hvor lang kan DVI ledningen være uten at man mister signal eller kvaliteten minsker.. Jeg tenkte å skaffe en DVI ledning til LCD tv som jeg har bestilt Endret 18. juni 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Gr8 DD Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei, Det varierer. I denne linken står det 5 m, men at det kan variere...... Info om DVI Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Hei, Det varierer. I denne linken står det 5 m, men at det kan variere...... Info om DVI 6331577[/snapback] Takk for linken Gr8 DD.. Så DVI lengden kan og bør ikke være lenger enn 5meter..jaja Da kan jeg glemme en DVI ledning fra pc til LCD tven.. søren..Jeg får vel bruke Composite da.. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 det kan hende det går bra. men hvilken lengde er du snakker om da? 10m? 20m? 30m? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Flyttes fra Strømforsyninger og elektronikk til Video. Du kan forresten ha nærmest så lang DVI-kabel du vil hvis du bruker en optisk kabel. Det er imidlertid dyrt. Jeg har en HDMI-kabel på 10 meter som fungerer utmerket på 720p@60 fra PC til projektor, jeg vet at folk bruker 15 meter også. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) det kan hende det går bra. men hvilken lengde er du snakker om da?10m? 20m? 30m? Hmm..Vel det må ihvertfall være 15meter Jeg hentet skjermen idag Er det ikke en Male-male VGA kabel jeg skal bruke fra pc til LCD tven?? Er litt usikker på akkurat det.. Jeg har funnet en VGA kabel på 20m til 440kr..Er det normal pris eller kan man få det billigere?? PS: VGA kabelen er skjermet altså Endret 20. juni 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå