qzR Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Pcen har oppført seg rimelig merkelig i det siste. Den har restartet seg helt tilfeldig opptil flere ganger daglig. I går ble alle bokstavene til firkanter og pcen begynnte å restarte seg ca etter 1-2 mins i windows. Jeg var/er sikker på dette er virus så jeg har nå formatert harddisken. Men jeg har et problem med at når jeg installerer filene til windows, får jeg en blåskjerm med beskjed om at systemet er stoppa for å ikke gjøre skade på datamisken. Og at jeg bør kjøre checkdisk osv for å sjekke om jeg har harddiskskader osv. Har kjørt checkdisk og har ikke harddisk skader. Noen som har vært borti lignende og vet hva jeg kan gjøre for å få installert windows og få pcen opp og gå igjen? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Dersom du har flere minnebrikker kan du prøve å kjøre med bare 1 av de. Noen ganger kan du få blåskjerm under innstallasjonen av windows pga. feil på ram, men det kan sikkert være mye annet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå