Gå til innhold

Kritikk på dystert bilde

Anbefalte innlegg

Heisann.

Dette var min første tur ut med Canon EOS 350D og jeg kom til i finne dette treet.

jeg synes ideen var litt kul, men jeg ser at jeg har vært litt uheldig me fokus. Jeg så forøveri ikke dette før jeg kom hjem når alle bildene var tatt over på PC'en

Bortsett fra dette, så lurer jeg på hva folk synes om denne ideen?

:)

Bilde: Struggle

Endret av Milt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Signaturen synes jeg var unødvendig.

6331115[/snapback]

retter på.. hva mer?

;)

6331124[/snapback]

Ser mye bedre ut nå! Fikk forresten øye på et "misfornøyd" ansikt, midt på trestammen, veldig bra. :thumbup:

Lenke til kommentar

ragamuffin: bildet forminsker seg automagisk i alle nettlesere.. og ang. kbyte så har de fleste adsl.

(til mange) Kommenter bildet i stede for "feil" på det.

Jeg syntes bildet var en smule tøft, men i mine øyne, så hadde det kansje blitt bedre hvis det hadde tonet enda mer i gråtoner.

Konseptet er greit nok, men som sagt er fokus far away :)

Stå på.

Lenke til kommentar

mclp: Resizing i nettleser suger balle, og det ER ingen grunn til å legge opp større enn 1000x1000px. Selv bruker jeg "resize to fit 800x800" på alle bilder som skal på web.

Til trådstarter: Å ha deler av bildet ut av fokus funker ofte veldig bra, men her er det bare 5% som faktisk ER i fokus. Vanskelig å feste blikket på. Ellers et greit motiv. Bakgrunnen er ikke forstyrrende heller.

Lenke til kommentar

Takker for tilbakemeldinger. Jeg tar dette til meg for å lære og ikke noe mer :) er fortsatt bare en ivrig amatør. morsomt med også positive tilbakemeldinger også.

(til mange) Kommenter bildet i stede for "feil" på det.

takker for forståelsen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...