Neophus Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jobber meg gjennom komplett Star Trek. Foreløpig er jeg ferdig med TOS og TNG. Snart på s5 av DS9. så har jeg VOY og ENT(Enterprise) igjen. Og et par filmer såklart. Lenke til kommentar
veos Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Prosjekt "rydd rommet" begynte jeg vel på for et par uker siden.. -Per dags dato har jeg fått inn noen nye klær som ligger i sofaen, men ikke kommet det spor lengre på selve prosjektet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg driver på med flere prosjekter. Et av de viktigste er: Scandinavian Total War Community [sTWC] Dette er da en nettside som er under utvikling som utelukkende kommer til å orientere seg rundt Total War-spillene. Siden kommer til å ha forskjellig innhold som omtaler, nyheter, blogger og andre artikler. I tilegg til dette vil siden ha et forum for TW-diskusjon osv. Trenger forøvrig en god designer. Dersom noen er interessert kan de ta kontakt med meg på PM. Wii-Fan.net Er skribent på en side som ble startet opp for 4 måneder siden elns. Denne siden tar for seg Nintendo-konsollen Wii og leverer nyheter og artikler rundt den. Vi har også et forum der hvor alle kan diskutere ting rundt Wii, hverdagslivet og våre artikler. Lenke til kommentar
gaarder Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fikler på et dokumentsystem til neste skoleår, skrevet i en blanding av PHP og Python. Ganske stort system, tar seg av filordning, meldingssystem, gruppeordning, prosjekthåndtering og en del andre ting som automatiserer mye av skolearbeid EDIT: og tar selvfølgelig småjobber innimellom for å tjene penger til en ATV Hei! Er på utkikk etter et system som kan brukes til prosjekthåndtering, slags forum, filhåndtering/deling og oversikt over medlemmer, rang og info om medlemmene... Åssen gikk det med dokumentsystemet du jobbet med? Lenke til kommentar
ghffgfe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg jobber med et stort prosjekt der jeg forvandler astronomiske-lyspartikler til chrononer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå