Xenofil Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Har mistet en pc + div andre dippedupper i forbindelse med lynnedslag/strømbrudd. Bor ganske utsatt til på en liten fjellknaus Så derfor tenkte jeg å investere i en UPS. Ser komplett har en i ukens tilbud, men i produktbeskrivelsen står det at utgangskoblingene er 3-pols (belgia/frankrike). Hvorfor selger komplett utstyr med utenlandske kontakter? kan denne brukes i norge og? Inn/utgangs-spenningen er jo 230v.. Vil en UPS av denne typen motstå overspenning i forbindelse med lynnedslag ol? Er det noen andre UPSer dere vil anbefale? Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 når vi var i frankrike, så var stikkontaktene like som her i norge, og laptop + mobil fungerte heilt godt Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 når vi var i frankrike, så var stikkontaktene like som her i norge, og laptop + mobil fungerte heilt godt 6333839[/snapback] Ok, takk for den oppklaringen:) Så dette er et bra kjøp da? Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg kan ikkje se noe problem med den, men prøv å få svar av noen andre også, i tilfelle jeg feiler, men som sagt, eg trur det vil fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå