Gå til innhold

Kan jeg bruke Sata Harddisker på mitt hovedkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok takk for svar.

Men hva er forskjellen på IDE og SATA harddisker? og kan jeg bruke IDE på alle nye hovedkort?

6330914[/snapback]

Enkelt forklart så er det forskjellige kontakter! Når det gjelder ide kontakter så er jeg 100% sikker på at alle nyere hovedkort har dette, hvis ingen tilfeldigvis da har laget et hovedkort uten da for morro skyld hehe

Lenke til kommentar
Ok takk for svar.

Men hva er forskjellen på IDE og SATA harddisker? og kan jeg bruke IDE på alle nye hovedkort?

6330914[/snapback]

Enkelt forklart så er det forskjellige kontakter! Når det gjelder ide kontakter så er jeg 100% sikker på at alle nyere hovedkort har dette, hvis ingen tilfeldigvis da har laget et hovedkort uten da for morro skyld hehe

6330981[/snapback]

Er det noe forskjell på overføringshastighet på diskene?

Edit: Der var det en leif ja...

Endret av ekwathne
Lenke til kommentar
Nei, du kan ikke bruke Sata på dette hovedkortet.

men vær så snill, lær deg å bruk www.google.com er så lei av folk som poster UNØVENDIGE poster på forumet, når de kunne brukt 2 min på google.

6330789[/snapback]

med over 1400 innlegg så har vel kanskje du også noen unødvedige poster , ta deg heller tid til å svare på en grei måte .

Lenke til kommentar
Nei, du kan ikke bruke Sata på dette hovedkortet.

men vær så snill, lær deg å bruk www.google.com er så lei av folk som poster UNØVENDIGE poster på forumet, når de kunne brukt 2 min på google.

6330789[/snapback]

med over 1400 innlegg så har vel kanskje du også noen unødvedige poster , ta deg heller tid til å svare på en grei måte .

6332034[/snapback]

Unnskyld, men jeg har googlet for minst 5 personer idag, på ett og samme sted, dette forumet.

Det tok meg 2minutter or less på google for å finne frem til svaret han trengte.

Lenke til kommentar
Viss man da ikke har det... er det bare å kjøpe seg ett kontroller kort for det ;)

6332726[/snapback]

Kan du eller noen andre finne en link til meg der det selges slike kort?

6332758[/snapback]

Dette funker bra...

har ett slikt selv... enkelt å få til å funke :)

Koster ikke så mye... og er stabilt og greit :)

Lenke til kommentar

VikinGz]Dette funker bra...

har ett slikt selv... enkelt å få til å funke :)

Koster ikke så mye... og er stabilt og greit :)

6332786[/snapback]

Takk skal du ha! nå blir det handel :)

6332875[/snapback]

Du må se litt på hvordan du gjør quote....

EDIT...

WAF.... Det funker ikke når jeg svarer... sikkert pågrunn av feilen til å starte med :p

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...