Frohman Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Sånn funker det: Jeg sier f.eks champion, så skal dere finne det skjulte ordet... Champion. Regler: Det er bare lov å si ord på norsk og engelsk. Bare et ord, ingen setninger. Før du kan poste et nytt ord må du svare riktig på ordet over deg. Hvis noen finner et ord som den over egentlig ikke henviste til, går leken videre. Første ord er enkelt: Otto... Endret 18. juni 2006 av Larzemannen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Lanseringsguide. Korall Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Edit: Poffelipoff Endret 18. juni 2006 av CurSe Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Cd-plate Finger Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) For sent Endret 18. juni 2006 av thewiz Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kjøttkaker Superordinær Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Lanseringsguide= Lanse, ser, se, ring, de. Korall= Kor, oral Cd-plate= late, lat, te, la Finger= fin, Inger, Inge, er Tissen= Tiss, isse, en, issen, ti, tisse, sen Hvis dere ikke forstår hvor jeg vil hen, så er dette en helt latterlig tråd. OT teller ikke på postcounten så det er ikke no vits med harde analyser av småord. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 kjøttkaker (ps: Det var Issen jeg tenkte på, ikke tiss) Paintball Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Lanseringsguide= Lanse, ser, se, ring, de.Korall= Kor, oral Cd-plate= late, lat, te, la Finger= fin, Inger, Inge, er Tissen= Tiss, isse, en, issen, ti, tisse, sen Hvis dere ikke forstår hvor jeg vil hen, så er dette en helt latterlig tråd. OT teller ikke på postcounten så det er ikke no vits med harde analyser av småord. 6330696[/snapback] Det teller på OT-postcount... du har en ot postcount you know.. se i brukerprofrilen din..... Men, dette er en telletråd(postcount....ot postcount..).. så den blir nok stengt Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Paintball Klompe Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Tissen= Tiss, isse, en, issen, ti, tisse, sen HAHA. Du glemte IS! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Lanseringsguide= Lanse, ser, se, ring, de.Korall= Kor, oral Cd-plate= late, lat, te, la Finger= fin, Inger, Inge, er Tissen= Tiss, isse, en, issen, ti, tisse, sen Hvis dere ikke forstår hvor jeg vil hen, så er dette en helt latterlig tråd. OT teller ikke på postcounten så det er ikke no vits med harde analyser av småord. 6330696[/snapback] Det teller på OT-postcount... du har en ot postcount you know.. se i brukerprofrilen din..... Men, dette er en telletråd(postcount....ot postcount..).. så den blir nok stengt 6330705[/snapback] Men det er da forferdelig mange telletråder allerede da! Såeh, jeg skjønner ikke heilt OT-baren jeg... Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Lanseringsguide= Lanse, ser, se, ring, de.Korall= Kor, oral Cd-plate= late, lat, te, la Finger= fin, Inger, Inge, er Tissen= Tiss, isse, en, issen, ti, tisse, sen Hvis dere ikke forstår hvor jeg vil hen, så er dette en helt latterlig tråd. OT teller ikke på postcounten så det er ikke no vits med harde analyser av småord. 6330696[/snapback] Det teller på OT-postcount... du har en ot postcount you know.. se i brukerprofrilen din..... Men, dette er en telletråd(postcount....ot postcount..).. så den blir nok stengt 6330705[/snapback] Tenk jeg vet det. En ting man kan gjøre når man lager seg en slik ting er å spørre seg selv: Hva vil denne tilføre forumet? Rent retorisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå