mle Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg fikk for ca 2 uker siden en SE w810i, og irriterte meg kjapt over at telefonen brøt samtaler etter varierende tid. Kunne ta 3 min, 20 sek eller 14 min. Noen ganger kunne jeg prate 45 min uten at det skjedde. Har tidligere hatt S700, W800 og W900 uten liknende problem. Gikk tilbake til forhandleren hvorpå jeg fikk ny telefon (han prata med verkstedet først). Den nye telefonen fikk jeg på fredag. Til min utrolig STORE frustrasjon - så oppfører denne telefonen seg likt. Det finnes ingen mønster på hvem jeg ringer (operatør) eller om jeg har tilknyttning til edge-nett eller ikke. Noen som har vært borti det samme ?? Og evt. kan komme med forslag på hva som må gjøres ? Takker for tilbakemeldinger...! Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hvilken operatør bruker du? Lenke til kommentar
mle Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Hvilken operatør bruker du? 6331939[/snapback] Telenor... Howcome? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå