linte Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Jeg har en Fujitsu Siemens Scaelo L pc. Med Win XP. Og en Videoseven 17 tommer lcd skjerm. Jeg har dette hovedkoret: http://www.msi.com.tw/program/support/down...?UID=585&kind=1 Jeg får ikke høyere oppløsning enn 1024x768 enda skjermen min støtter 1240x1024. Jeg har hatt skjermen slik før. Men etter re instalasjon av XP fungerer det ikke. Jeg har instalert drivere til skjermkortet. Her er noen printscreen: På forhånd tusen takk for hjelpen! [email protected] Endret 18. juni 2006 av linte Lenke til kommentar
DaniXh Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 1st. Kvitt deg med IE, LimeWire, Outlook og alle de andre virus-motorveiene inn på PCen din. FireFox er browseren for deg Dette høres ut som feil versjon driver til AGPkortet. Hvilket merke og modell er det? Når du installerte driveren, følgte det med et eget program for innstilling av skjermkort ting som shaders, posisjon, farge, kontrast, Oppløsning osv osv Har du det, prøv å stille der, ikke i windows egenskaper. Lenke til kommentar
p0ker Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Sis Mirage er ikke den integrert skjermkort da? Har du eget skjermkort ? hvis du har det, må du sette det opp i bios, slik at maskinen bruker den istedenfor for det integrete skjermkortet... Sånn innebygde skjermkort ting tang, støtter gjerne ikke store oppløsninger.. Lenke til kommentar
linte Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Sis Mirage er ikke den integrert skjermkort da? Har du eget skjermkort ? hvis du har det, må du sette det opp i bios, slik at maskinen bruker den istedenfor for det integrete skjermkortet... Sånn innebygde skjermkort ting tang, støtter gjerne ikke store oppløsninger.. 6330749[/snapback] Det er den linken jeg viste til i første innlegg. Jeg bruker IE og sånn er det. Ikke vits å forsøke å frelse meg Men jeg har fått dette til før. Det er bare en enkel liten ting som skal gjøres og så funker alt. Jeg har bare glemt det rett og slett. Lenke til kommentar
linte Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Glem det! Fikk det til. Jeg bare av instalerte drivere og fjernet skjermkortet fra devide manageren og instalerrte det på nytt. Funket som bare det! Kjempe enkelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå