Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

forsterke trådløs rekkevidde - to routere?

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en ganske stor leilighet som inneholder både lettvegger og murvegger. derfor er det noen steder hvor jeg får ganske dårlig signal fra min trådløse bredbåndsrouter.

Finn det en signalforsterker eller noe jeg kan sette i et annen rom som kan distributere signalet lengere? så det dekker hele leiligheten. isåfall hva slags produkt er dette og hva koster det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg har en ganske stor leilighet som inneholder både lettvegger og murvegger. derfor er det noen steder hvor jeg får ganske dårlig signal fra min trådløse bredbåndsrouter.

Finn det en signalforsterker eller noe jeg kan sette i et annen rom som kan distributere signalet lengere? så det dekker hele leiligheten. isåfall hva slags produkt er dette og hva koster det?

6330235[/snapback]

hei.....

det kunne vare fint hvis du oppgir hva slags utstyr du bruker nå..... model/type ?!?!

Lenke til kommentar

6330235[/snapback]

hei.....

det kunne vare fint hvis du oppgir hva slags utstyr du bruker nå..... model/type ?!?!

6330370[/snapback]

jeg har en Linksys Wireless G Broadband Router model: WRT54G

Lenke til kommentar

6330235[/snapback]

hei.....

6330370[/snapback]

jeg har en Linksys Wireless G Broadband Router model: WRT54G

6330449[/snapback]

du kan prøve denne, samme familien:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306150

ellers så anbefaler deg og kanskje måle styrke ved å flytte router her og der, da får du se evt. hvor mange AP du trenger hvis du skal dekke hele område.....

Lenke til kommentar
jeg har en Linksys Wireless G  Broadband Router model: WRT54G

6330449[/snapback]

ellers så anbefaler deg og kanskje måle styrke ved å flytte router her og der, da får du se evt. hvor mange AP du trenger hvis du skal dekke hele område.....

6330549[/snapback]

Ja den ligner på den jeg har. men hvordan fungerer dette da? er den frittstående slik at det eneste den trenger er strøm? den må vel ikke ha nettverkskabel eller pc tilkoblet?

Endret av esquire
Lenke til kommentar
jeg har en Linksys Wireless G  Broadband Router model: WRT54G

6330449[/snapback]

6330549[/snapback]

Ja den ligner på den jeg har. men hvordan fungerer dette da? er den frittstående slik at det eneste den trenger er strøm? den må vel ikke ha nettverkskabel eller pc tilkoblet?

6330588[/snapback]

nope, du trenger ikke kabel. du må bare konfigurere litt i begge enheter, blant annet at de må ha samme SSID og kanal.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...