bleidd Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg har til nå pga anbefalinger fra kompiser spilt på www.nordicbet.com. De har i og for seg greie løsninger og gode odds, men aldri hatt 100% støtte for Opera. Litt trøbbel med diverse småfunksjoner. Nå vil jeg gjerne ha anbefalt andre nettsteder med gode odds (utelukker altså Norsk Tipping her) og "fine" og oversiktlige nettsider som støtter Opera. Jeg spiller nesten utelukkende på fotballkamper. Norsk 348. divisjon trenger jeg ikke. Ikke bare sleng ut en adresse her, men fortell gjerne hvorfor du er fornøyd med deres tjenester. Takker for alle tips. Lenke til kommentar
olaham Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 hvilket selskap som har den beste oddsen varierer veldig fra kamp til kamp, og i tillegg blir ofte odds forandre opptil flere ganger før en kamp... Så mitt tips er hvis du skal satse på å få den beste oddsen, å regge deg på et par-tre forskjellige steder... www.ladbrokes.com www.betsson.com www.expekt.com www.nordicbet.com www.sportinget.com www.vikingbet.com noen sider.... bare å prøve seg fram Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Selv spiller jeg en hel del på expekt, meget fornøyd :-) Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Bet24: Funker veldig bra. Konkurransedyktig odds på mange objekter. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 http://www.centrebet.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå