Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

HOSTEL. ---> grøsser du ikke kommer til å glemme

asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virket så amatør aktig, filmen kunne vært bedre. Ble ikke mye skremt,

dagens skrekkfilmer er nesten ingenting idag, det gamle som duger.

Cannibal Holocaust, Autopsy, The Evil Dead og mange andre god-filmer. :)

Det er DET som er creepy.

6728406[/snapback]

Cannibal Holocaust :thumbup:

Den er forsåvidt ganske guffen for å si det sånn. Verre enn Hostel mener jeg..

Lenke til kommentar
Jeg kommer ALLDRI til å se den filmen. Jeg lever meg alt for lett inn i filmer og kommer garantert til å tenke "tenk hvis det var meg eller noen i familien"; og ikke minst: "tenk hvis noen har opplevd noe sånt på ordentlig?".

*Sette på en happy-song, og tenke på noe annet*

6764625[/snapback]

Ofc er det noen som har opplved dette på ordentlig :thumbup:

*sette på metal*

Lenke til kommentar

Syns heller ikkje den var noke særlig skummel. Var ein del ekkle scener, og om ein ser for seg at det kanskje, eller mest sannsynlig, finst folk som betaler penger for å kunne gjere noke slikt, så kan eg forstå at den kan være litt skremmande.

Men var altfor lang oppbygging (riktig nok med masse søte nakne jenter), og for min del vart det meir latter enn noke anna.

Syns Saw og Saw II er betraktlig bedre.

Lenke til kommentar
Er jeg rar hvis jeg syns Hostel ikke var noe spesielt ekkel/skremende?  :)

Neida du er ikke rar, filmen er jo ikke skummel, så den delen er det hvertfall ikke noe feil med. Og noen like bare å se vold/blod/gørr på film. Jeg falt nesten av stolen så høyt jeg lo under Hostel.

Se også Land of the Dead, Nekromantik, Tenebrae, The Beyond og Ichi the Killer hvis du syns volden i Hostel var kos.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Personlig synes jeg ikke noen av scenene var til å spy av, og de fleste har nok sett mye verre.

6333285[/snapback]

Oh, cmon, ble du ikke engang litt uvel når fyren kutter av øyet til asiateren og den gule guggen bare tyter ut? :sick:

Forøvrig synes jeg at den beste/sykeste scenen av alle var da tortur-mannen sa at Josh kunne reise seg opp å gå fra stedet. Scenen er ikke blant de mest groteske (hvis man ser bort i fra det som skjer i forkant), men milde måne, det øyeblikket det går opp for Josh at han ikke har noen som helst håp om å overleve er sjukt. :confused:

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Så filmen for 5 minutter siden, og må si jeg synes den var veldig bra :) Ikke veldig skummel, men en litt ekkel stemning var det... Digger all goren :dribble:

Beste scena var da kidsa slo inn skallen på the bad guys med stein :D

Lenke til kommentar

Dett er kanskje den sykeste filmen jeg har sett. Ikke fordi "omg se lizm blod *kniz*", men måten den er gjennomført på. Det er interessant å se skillet i filmen mellom den hyggelige gutteturen og blodhelvettet som følger dem. Og kanskje enda mer interessant er det å tenke at dette kunne faktisk skjedd i virkeligheten. Det er tydelig å se at filmen er laget for å sjokkere, for å gi en melding til seeren om "se hva vi kan lage på film og slippe unna med det". Selv fant jeg moralen i filmen mer humoristisk enn tankevekkende (Ikke ta imot piller fra folk du ikke kjenner, og bland det hvertfall ikke med alkohol!). Jeg mener at en må være bra idiot for å gjøre noe slikt i utgangspunktet, men de måtte vel ha med dette for å i det hele tatt få lov til å vise filmen.

Se denne filmen, å se hva et menneske-sinn er i stand til å tenke og utføre. DET synes jeg var mest skremmende med denne filmen. Anbefales!

Lenke til kommentar
Selv fant jeg moralen i filmen mer humoristisk enn tankevekkende (Ikke ta imot piller fra folk du ikke kjenner, og bland det hvertfall ikke med alkohol!). Jeg mener at en må være bra idiot for å gjøre noe slikt i utgangspunktet

6769998[/snapback]

Man blir jo revet med, særlig hvis en digg dame er inne i bildet. Er man full i tillegg, er det SYKT lett å bli med på noe sånt. Ikke at jeg har planer om å gjøre det :p Hadde de ikke tatt pillene ville de sikkert ha brukt en annen metode.

Man må passe ekstra på seg selv når man er turist på et ukjent sted :yes:

Lenke til kommentar
Er jeg rar hvis jeg syns Hostel ikke var noe spesielt ekkel/skremende?  :)

Neida du er ikke rar, filmen er jo ikke skummel, så den delen er det hvertfall ikke noe feil med. Og noen like bare å se vold/blod/gørr på film. Jeg falt nesten av stolen så høyt jeg lo under Hostel.

Se også Land of the Dead, Nekromantik, Tenebrae, The Beyond og Ichi the Killer hvis du syns volden i Hostel var kos.

6768271[/snapback]

Land of the dead og nekromantik har jeg på pc`en nå, skal se senere. Ichi the killer kjøpte jeg faktisk for et år siden, den var ganske vill, men ikke noe i nærheten av Hostel stemningsmessig. Voldelig sett var det en massakre uten like^^

Lenke til kommentar
Selv fant jeg moralen i filmen mer humoristisk enn tankevekkende (Ikke ta imot piller fra folk du ikke kjenner, og bland det hvertfall ikke med alkohol!). Jeg mener at en må være bra idiot for å gjøre noe slikt i utgangspunktet

6769998[/snapback]

Man blir jo revet med, særlig hvis en digg dame er inne i bildet. Er man full i tillegg, er det SYKT lett å bli med på noe sånt. Ikke at jeg har planer om å gjøre det :p Hadde de ikke tatt pillene ville de sikkert ha brukt en annen metode.

6772569[/snapback]

Alt avhenger av hvilke prinsipper man har. Er man lett på tråden eller har lett for å tilføye seg etter andre, ender man (i verste fall) opp slik som våre venner i Hostel gjorde :)

Lenke til kommentar

6769998[/snapback]

6772569[/snapback]

Alt avhenger av hvilke prinsipper man har. Er man lett på tråden eller har lett for å tilføye seg etter andre, ender man (i verste fall) opp slik som våre venner i Hostel gjorde :)

6774359[/snapback]

Alle gutta er lette på tråden , særlig i fylla :!:

Ferdig med å se land of the dead. Ganske bra den. Liker han John Lequazimo fyren.Nekromantik orker jeg ikke å se engang, den ser så ufattelig dårlig ut^^

Endret av asad
Lenke til kommentar
Ferdig med å se land of the dead. Ganske bra den. Liker han John Lequazimo fyren.Nekromantik orker jeg ikke å se engang, den ser så ufattelig dårlig ut^^

6775040[/snapback]

Den er grei nok, ikke så veldig spennende og ikke noe jeg har planer om å se igjen. Men den siste scenen... Det er noe av det mest hysteriske jeg har vært borti :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...