Gromle Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg advarer dere, ikke kast bort pengene på Hostel. Dette er den største drittfilmen jeg har sett, handling og skuespillerprestasjoner er fraværende, isteden har regissørene lekt seg med grufulle og sadistiske skildringer av tortur. Man blir ikke skremt, man vil bare spy. 6332881[/snapback] Synes den var meget god hjernedød underholdning. Lettkledde damer, vold og blod. Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
W Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hostel er vel ikke akkurat en grøsser... Ekkel film, men fortsatt litt kul Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Sånn, da var Hostel sett. Dette ble jo bare for dumt, jeg satt og lo hele veien. Skal jo ikke være sånn at jeg sitter og ler åpenlyst her, hehe. De prøvde hele tiden å få mer og mer blod inn i scenene. Og slutten ble jo bare for dum, snakk om å prøve å drøye tiden. Og det er selvsagt ikke Tarantino som har regissert filmen for dere uvitende. Eneste ekle var da pakistanern kuttet av øye til japsa, og det hvite greiene rant ned. Var også morsomt da hun kastet seg ut på togskinna, hehe. Ble jo bare komisk også da hun russer-kjerringa ble påkjørt to ganger, og da han bestakk barna med drops og de knuste hodene på badassene. Endret 19. juni 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Sett inn spoilere i spoilertags for svarte! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Sett inn spoilere i spoilertags for svarte! 6336587[/snapback] Meg du snakket til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Sett inn spoilere i spoilertags for svarte! 6336587[/snapback] Meg du snakket til? 6336603[/snapback] Nei. Sikter til poster på første side. Argh, jeg blir forbannet. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kan ikke moderatorer legge til spoilertags i andres innlegg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kan ikke moderatorer legge til spoilertags i andres innlegg? 6336661[/snapback] Jo, men da leser jo jeg spoilerne og vips så er filmen ødelagt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Wh1te, den filmen det er snakk om på førstesiden er nyversjonen av The Hills Have Eyes. Ikke Hostel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg vet. Hva har det med saken å gjøre? Spoiler er spoiler, uansett. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 da har jeg sett Hostle, var egentlig ikke så skummel som alle sa selvfølgelig var den ekkel, men trodde det skulle være en litt annen skrekksjanger men gir den terningkast 4 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Hostel er fantastisk. Når jeg først hørte om den og hvor ekstremt voldelig den skulle være ble jeg skikkelig spent. Men også svært skeptisk, fordi f.eks Saw filmene har også blitt blåst opp i skyene om hvor voldelige de er. Noe jeg ikke er enig i. Men Hostel klarte det faktisk, endelig en Hollywood film som har klart å slå seg løs. Endret 19. juni 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Sånn, da var Hostel sett. Dette ble jo bare for dumt, jeg satt og lo hele veien. Skal jo ikke være sånn at jeg sitter og ler åpenlyst her, hehe. De prøvde hele tiden å få mer og mer blod inn i scenene. Og slutten ble jo bare for dum, snakk om å prøve å drøye tiden.Og det er selvsagt ikke Tarantino som har regissert filmen for dere uvitende. Eneste ekle var da pakistanern kuttet av øye til japsa, og det hvite greiene rant ned. Var også morsomt da hun kastet seg ut på togskinna, hehe. Ble jo bare komisk også da hun russer-kjerringa ble påkjørt to ganger, og da han bestakk barna med drops og de knuste hodene på badassene. 6336465[/snapback] Det eneste som bilr for dumt her, i mine øyne, er at en person ler seg gjennom en film som hostel. Da er det et eller annet som ikke stemmer :!: Lenke til kommentar
O.J Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kan ikke moderatorer legge til spoilertags i andres innlegg? 6336661[/snapback] Jo, men da leser jo jeg spoilerne og vips så er filmen ødelagt. 6336691[/snapback] hvis du leser spoilere når det er spoilertags har du ikke noen andre enn deg selv å skylde på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Kan ikke moderatorer legge til spoilertags i andres innlegg? 6336661[/snapback] Jo, men da leser jo jeg spoilerne og vips så er filmen ødelagt. 6336691[/snapback] hvis du leser spoilere når det er spoilertags har du ikke noen andre enn deg selv å skylde på. 6337955[/snapback] Jeg tror ikke du helt forstår hva han mener. Det står spoilere på den første siden. For å legge dem i spoilertags, må han selv lese spoilerne. Endret 19. juni 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Sånn, da var Hostel sett. Dette ble jo bare for dumt, jeg satt og lo hele veien. Skal jo ikke være sånn at jeg sitter og ler åpenlyst her, hehe. De prøvde hele tiden å få mer og mer blod inn i scenene. Og slutten ble jo bare for dum, snakk om å prøve å drøye tiden.Og det er selvsagt ikke Tarantino som har regissert filmen for dere uvitende. Eneste ekle var da pakistanern kuttet av øye til japsa, og det hvite greiene rant ned. Var også morsomt da hun kastet seg ut på togskinna, hehe. Ble jo bare komisk også da hun russer-kjerringa ble påkjørt to ganger, og da han bestakk barna med drops og de knuste hodene på badassene. 6336465[/snapback] Det eneste som bilr for dumt her, i mine øyne, er at en person ler seg gjennom en film som hostel. Da er det et eller annet som ikke stemmer :!: 6337286[/snapback] Jeg så filmen med en kompis, som også er veldig interessert i film. Vi lo godt begge to i mange scener. Det er jo gladvold i høyeste grad dette, filmen er faktisk utrolig dårlig når det gjelder plottet. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Alle sier den er så bra og så skummel og ekkel, men for min del var den dritkjedelig. Filmen ga meg absolutt ingenting, bortsett fra lysten til å skru av og se noe annet, og kanskje lage meg en toast.Mulig at jeg har blitt kjempekresen på film etterhvert fordi ingen filmer overrasker meg lenger, men dette var lavmål. Jeg har sett så mye film igjennom årene at jeg ser på meg selv som rimelig habil innen film. Joda filmen har sine "sjarmerende" scener, men det spiller ingen rolle når filmer er kjedelig pjatt fra begynnelse til slutt. Endret 19. juni 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Denne filmen skal jeg se. Quentin Tarantino er faktisk ledende produsent i filmen, og han er etter min mening tidenes største innen film. Og John Woo, selvsagt. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Denne filmen skal jeg se. Quentin Tarantino er faktisk ledende produsent i filmen, og han er etter min mening tidenes største innen film. 6339782[/snapback] Ja, og det er akkurat derfor det er så trist. Tenk at en slik stor mann har tatt i dritt som dette Endret 19. juni 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Kjære dere som anbefalte filmen; lær dere forskjellen på en god og en dårlig film. Makan til dritt er det lenge siden jeg har sett. Skuespillerne kunne ikke spille seg ut av en våt papirpose, første halvdel kunne like gjerne vært et nærbilde av en pupp, siste del var, tja.. filmen prøvde veldig hardt å være litt Saw-aktig. Og grøsser? Narr meg ikke til å le. Den var ikke skummel en plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå