Gå til innhold

HOSTEL. ---> grøsser du ikke kommer til å glemme

asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoho,ja dette er ein jævlig film for å si det slik. Følte meg uvel noen steder i filmen pga. omba uovertruffen stemning kombinert med galskapen som utspiller seg på skjermen. Dama vegret seg ikkje reint lite hu heller :)

Lenke til kommentar
vel, nå var det ikke SÅ mye fælt der da.. trodde det skulle bli mye værre.. han første som ble torturert, så vi jo ingenting av omtrent, fikk skjært over en muskel (eller?) bak på beina.. så var det slutt.. han andre fikk jo "bare" skjært av seg 2-3 fingra, og thats it.. og hun jenta som ble brent, så vi jo heller ikke noe til.. trodde det skulle bli mye værre, faktisk.. men langt fra noen koslig film

6332716[/snapback]

eyy... ta spoiler når du forteller hva som skjer i filme da. det er mange som ikke har sett den her :mad:

:)

Lenke til kommentar
vel, nå var det ikke SÅ mye fælt der da.. trodde det skulle bli mye værre.. han første som ble torturert, så vi jo ingenting av omtrent, fikk skjært over en muskel (eller?) bak på beina.. så var det slutt.. han andre fikk jo "bare" skjært av seg 2-3 fingra, og thats it.. og hun jenta som ble brent, så vi jo heller ikke noe til.. trodde det skulle bli mye værre, faktisk.. men langt fra noen koslig film

6332716[/snapback]

eyy... ta spoiler når du forteller hva som skjer i filme da. det er mange som ikke har sett den her :mad:

6332734[/snapback]

Sorry!, men hvordan får jeg spoiler i innlegget? prøvd [tag] tekst [/tag] men det funka ikke

Lenke til kommentar

Jeg advarer dere, ikke kast bort pengene på Hostel. Dette er den største drittfilmen jeg har sett, handling og skuespillerprestasjoner er fraværende, isteden har regissørene lekt seg med grufulle og sadistiske skildringer av tortur. Man blir ikke skremt, man vil bare spy.

Lenke til kommentar

6332716[/snapback]

6332734[/snapback]

Sorry!, men hvordan får jeg spoiler i innlegget? prøvd [tag] tekst [/tag] men det funka ikke

6332771[/snapback]

bare å trykke "skjul" på deer hvor du skriver innlegg ;)

Endret av Foxyboy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Jeg advarer dere, ikke kast bort pengene på Hostel. Dette er den største drittfilmen jeg har sett, handling og skuespillerprestasjoner er fraværende, isteden har regissørene lekt seg med grufulle og sadistiske skildringer av tortur. Man blir ikke skremt, man vil bare spy.

6332881[/snapback]

Ikke noe så festelig som litt god gammeldags exploitationtortur. Skuespillet er da helt brukbart. Spy? HAHAHAHAHA :!:

Lenke til kommentar

6332881[/snapback]

Ikke noe så festelig som litt god gammeldags exploitationtortur. Skuespillet er da helt brukbart. Spy? HAHAHAHAHA :!:

6332942[/snapback]

Var spesielt etter en scene i filmen hvor jeg og kompisene holdt på å kaste opp pizzaen.

Scenen hvor hun asiatiske jenta får kutta av øyet sitt og det nærmest spruter ut sånn gulaktig væske.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

jaja, ser ut til at vi har ganske forskjellige "legninger" innen film, så jeg tviler på at noe argumentasjon vil få noen av oss til å endre mening. Jeg likte den scenen jeg, fikk meg til å tenke tilbake på Zombi 2.

Lenke til kommentar

6332881[/snapback]

Du står alene i å hate filmen, dessverre. Det er flere her på forumet som kan se forbi slike grusomme scener og heller bli tatt av stemningen. Personlig synes jeg ikke noen av scenene var til å spy av, og de fleste har nok sett mye verre.

Lenke til kommentar
Ingen svar på spørsmålet mitt?  :cry:  Beklager mas, men dette må da noen kunne svare på: Har filmen gått på kino i Norge, eller kommer den snart?

6333365[/snapback]

Tror den har gått på kino. Folk må ha reist seg og stikki mot slutten av filmen, det vedder jeg på. Men, anbefaler den egentlig til alle som liker skrekkfilmer. Vet ikke engang hvorfor jeg sier "egentlig", det er en dritbra grøsser i mine øyne. En av de mest ekte og skumle jeg har sett på lenge.

Han quentin fyren er ganske flink. Likte ikke kill bill filmene though. Blir fett å se hva de kommer opp med i Hostel 2.

edit: faen heller, setter den på igjen jeg. nå er det jo mørkt ute snart :p

Endret av asad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...