Thlom Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det er noen år siden tyrkerne slutta å høgge hendene av folk... Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Oh my god. Det er rett og slett tragisk. Kan ikke muslimene engang SE på griser? Tror de at de har små impulser som infiserer dem når de ser på dem? Eller de kan bare la være å se på tv når olebrum kommer. Rett og slett tragisk. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Dette er rett og slett idiotisk, men tviler på at de fleste muslimer er enige i et slikt tiltak. Det er vel stor skille på det å ikke spise svin grunnet urenslighet og vise en tegneserie med en gris i. Dessverre trenger man ikke å gå så langt som til Tyrkia for å finne slike tilstander: http://www.stavangeravisen.com/art.asp?art=12286 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 "For muslimer betyr grisebilder omtrent det samme som tegninger av djevler eller hoggorm gjør for oss. Mange nordmenn ville blitt urolige hvis de kom til en utenlandsk sykehusavdeling full av ormetegninger, sier Vogt. sier Vogt." Sånn føler jeg også det. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 "For muslimer betyr grisebilder omtrent det samme som tegninger av djevler eller hoggorm gjør for oss. Mange nordmenn ville blitt urolige hvis de kom til en utenlandsk sykehusavdeling full av ormetegninger, sier Vogt. sier Vogt." 6340690[/snapback] Oppkonstruert problemstilling.. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Nstin: Please spar oss for sånne kommentarer. Islam er verdens største religion, det må være ett eller annet som gjør at islam er til som den er idag og jeg respekterer det. Feil, kristendommen er verdens (overlegent) største religion. Mvh religion spesialist 6332363[/snapback] Neppe mye spesialist når du tror islam er verdens største religion. 6332511[/snapback] kristendommen stammer fra islam. mvh religion spesialist 6336068[/snapback] Jeg tviler litt på kunnskapene dine om religion, du har tatt feil 2 av 2 ganger nå.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Bannlyse Nasse Nøff? HAheha ... La meg bare få si: S J I M P A N S E R ! ! ! Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Nstin: Please spar oss for sånne kommentarer. Islam er verdens største religion, det må være ett eller annet som gjør at islam er til som den er idag og jeg respekterer det. Feil, kristendommen er verdens (overlegent) største religion. Mvh religion spesialist 6332363[/snapback] Neppe mye spesialist når du tror islam er verdens største religion. 6332511[/snapback] kristendommen stammer fra islam. mvh religion spesialist 6336068[/snapback] Jeg tviler litt på kunnskapene dine om religion, du har tatt feil 2 av 2 ganger nå.. 6340859[/snapback] Ok, jeg innrømmer at jeg tok feil 2 ganger. bra at noen kan om religion bedre enn meg her. men jeg lærer av feilene så nå vet jeg like mye, så derfor er jeg fortsatt religion spesialist. mvh religion spesialist Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ånei! Nå kommer nassenøff! Neeeiiii, få han bort!! Ikke nassenøff! Uæuæuæu! Hadde det hengt bilder av satan eller hoggorm nede på sjukehusa der nede så hadde jeg respektert det. Hadde ikke fått krevd dem fjernet. Trodde det bare gjaldt spising av svin. En liten tegnefigur, trodde ikke den skulle bli bannlyst. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ok, jeg innrømmer at jeg tok feil 2 ganger. bra at noen kan om religion bedre enn meg her. men jeg lærer av feilene så nå vet jeg like mye, så derfor er jeg fortsatt religion spesialist. mvh religion spesialist Griser kan fly, dovendyr bor under vannet, skilpadder har rakettmotorer. mvh en professor i biologi. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ok, jeg innrømmer at jeg tok feil 2 ganger. bra at noen kan om religion bedre enn meg her. men jeg lærer av feilene så nå vet jeg like mye, så derfor er jeg fortsatt religion spesialist.mvh religion spesialist 6341398[/snapback] :!: :!: PS: Det heter "religionspesialist" i ett ord. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ok, jeg innrømmer at jeg tok feil 2 ganger. bra at noen kan om religion bedre enn meg her. men jeg lærer av feilene så nå vet jeg like mye, så derfor er jeg fortsatt religion spesialist.mvh religion spesialist 6341398[/snapback] :!: :!: PS: Det heter "religionspesialist" i ett ord. 6341480[/snapback] Og gjerne med stor R. Lenke til kommentar
morra Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Fant de ut først nå at Nasse Nøff er en gris? Ole Brumm-bøkene kom jo på slutten av 1920-tallet... Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Ånei, ikke mobb meg *griner* Ok innrømmer at jeg er en tulling, kom igjen og ban meg som Tyrkia banna nasse nøff. PS: Takk for at dere retta opp skrivefeilene mine. Norsk læren min blir sikkert glad nå og folk tar bs`n min mer seriøs nå når jeg kan skrive riktig og vel formulerende. Endret 19. juni 2006 av -Dreamer- Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg hater Ole Brumm og SPESIELT Nasse Nøff. Bra tiltak! -------------------- Dead babies are like potato chips. You can't have just one. Med en slik signatur klarer jeg ikke å ta deg seriøst Nasse er kul han... Ole og... men den jævla kaninen derimot... argh for et gnål! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hva het det spillet til Playstation der man styrte et gjeng griser med rakettkastere? Det hadde vært noe for sandapene. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 "For muslimer betyr grisebilder omtrent det samme som tegninger av djevler eller hoggorm gjør for oss. Mange nordmenn ville blitt urolige hvis de kom til en utenlandsk sykehusavdeling full av ormetegninger, sier Vogt. sier Vogt." Sånn føler jeg også det. 6340690[/snapback] Det værste er at nordmenn hadde tenkt "Å guuuud så originalt! Så utroooolig interessante skikkene her er!" Som de sære turister vi er. Men én ting, det er ikke et rom vi snakker om her. Har ingenting imot tv-serier om hverken ormer eller djevler. Så den går ikke Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hvorfor fjerne bildet? såvidt jeg veit er ikke bilder av griser forbudt i norge Men med all respekt, syntes jeg de i denne religionen må finne seg i mye... Men er vel deres valg?... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hvorfor fjerne bildet? såvidt jeg veit er ikke bilder av griser forbudt i norge Men med all respekt, syntes jeg de i denne religionen må finne seg i mye... Men er vel deres valg?... 6342776[/snapback] Nja man kan jo begynne å lure. Påtvunget religion akkurat som kristendommen i Norge. Går jo ikke ann å melde seg ut når man først har blitt meldt inn. Tull og tøys, ha tro på menneske. Da tror man hvertfall på noe ekte. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Går jo ikke ann å melde seg ut når man først har blitt meldt inn. 6345889[/snapback] Du kan fint melde deg ut av Statskirken, om det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå