:---{D Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Nå tipper jeg Nasse blir emo og kutter seg selv. Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Nasse nøff har ikke gjort en dritt og ble bannet!? Han ble skapt sånn, dette er rase diskriminering og ikke noe religion oksebæsj! For noen pingler som ikke tåler å se en liten og søt animert gris lol. Endret 18. juni 2006 av -Dreamer- Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 HAHAHAHAHA! Nå har jeg hørt det å :!: Den snille lille grisen i Ole Brum serien, er ond, og vil være undergangen for vårt folk Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Nstin: Please spar oss for sånne kommentarer. Islam er verdens største religion, det må være ett eller annet som gjør at islam er til som den er idag og jeg respekterer det. Islam er en streng religion og teksten i koranen er omfattende og vanskelig å forstå. Det er vanlig at folk misforstår teksten i koranen igjen og igjen og igjen, som feks selvmordsbombere, bin laden osv, og jeg mener at han/hun som kom ut med denne idea om bannlyst av nasse nøff har også ikke forstått koranen helt... Gå og les mer i koranen din dust! ja du som sitter i styret. Bruk tiden på noe annet konstruktiv enn dette patetiske ideen. Mvh religion spesialist Endret 18. juni 2006 av -Dreamer- Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Nstin: Please spar oss for sånne kommentarer. Islam er verdens største religion, det må være ett eller annet som gjør at islam er til som den er idag og jeg respekterer det. Feil, kristendommen er verdens (overlegent) største religion. Mvh religion spesialist 6332363[/snapback] Neppe mye spesialist når du tror islam er verdens største religion. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Nstin: Please spar oss for sånne kommentarer. Islam er verdens største religion, det må være ett eller annet som gjør at islam er til som den er idag og jeg respekterer det. Islam er en streng religion og teksten i koranen er omfattende og vanskelig å forstå. Det er vanlig at folk misforstår teksten i koranen igjen og igjen og igjen, som feks selvmordsbombere, bin laden osv, og jeg mener at han/hun som kom ut med denne idea om bannlyst av nasse nøff har også ikke forstått koranen helt... Gå og les mer i koranen din dust! ja du som sitter i styret. Bruk tiden på noe annet konstruktiv enn dette patetiske ideen. Mvh religion spesialist 6332363[/snapback] I koranen står det vel nesten regelrett at hvis du ofrer deg i hellig krig få du x-antall jomfruer når du kommer til himmelen...Såeh, hvis jeg var en liten dude nede i gokk uten venner...Såeh hvorfor ikke sprenge meg sjøl ? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Dette blir for dumt. Greit at de ikke spiser griser, men de kan da vel se på en animert gris på TV? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 bra bannlysning, dårlig grunnlag Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Nstin: Please spar oss for sånne kommentarer. Islam er verdens største religion, det må være ett eller annet som gjør at islam er til som den er idag og jeg respekterer det. Feil, kristendommen er verdens (overlegent) største religion. Mvh religion spesialist 6332363[/snapback] Neppe mye spesialist når du tror islam er verdens største religion. 6332511[/snapback] kristendommen stammer fra islam. mvh religion spesialist Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kjære vene da.... Er det rart i det er krig i verden sier nå jeg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 http://www.dagbladet.no/kultur/2006/06/18/469217.html Dette synes jeg er litt vel drøyt :!: 6330020[/snapback] Og dette er et fint eksempel på hvorfor privatisering kan være en fin ting og hvorfor myndighetene sin makt (og eiendel i det private) bør begrenses Her kommer Ole Brumm En liten bjørn i skogen tralalala la Bom Jeg heter Ole Brumm Dette er ei lita bjørnevise mon tro om jeg snart får no' å spise Her kommer Ole Brumm En liten bjørn i skogen tralalala la Bom Jeg heter Ole Brumm Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kjære vene da.... Er det rart i det er krig i verden sier nå jeg. 6336446[/snapback] Det er ikke rart, mange folk har så jævlig mye rart for seg. Religion er bare dritten. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Islam suger så utrolig. Mannsjovenistisk, undertrykkende og feltolkningens religion. Derfor den er så stor, er så stor frihet til å være rasshull for så å skylde på religion. Går igjen og igjen, hele tiden. De som ikke klarer å se dette er naive og har ingenting i den globale verden å gjøre. Men klart, dette er jo bare min mening.. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Religion er roten til alt vondt! Jeg har mine egne meninger.. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 kristendommen stammer fra islam. 6336068[/snapback] Ditt troll. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 kristendommen stammer fra islam. mvh religion spesialist Kristendom er eldre enn islam. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 kristendommen stammer fra islam. mvh religion spesialist Kristendom er eldre enn islam. 6336937[/snapback] For å utdype litt, om jeg husker mine religionskunnskaper korrekt; Islam og kristendommen bygger på/er utspring av jødedommens fundament, dvs Det gamle testamentet. Kristendommen er et par tusen år gammel, Islam er rundt 1400 år gammel. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 En skal jo ha forståelse for kulturen og religionen der, men dette ble kvalmt! 6330050[/snapback] Sant nok, men vi lever i 2006 og syns religionen kan tøyes litt da! De har jo de mest absurde lovene ned i tyrkia der, stjeler du en t-skjorte så får du hogget av en arm eller noen fingrer, hvor ligger ironien der?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå