Gå til innhold

Bannlyser Nasse Nøff!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nstin: Please spar oss for sånne kommentarer. Islam er verdens største religion, det må være ett eller annet som gjør at islam er til som den er idag og jeg respekterer det.

Islam er en streng religion og teksten i koranen er omfattende og vanskelig å forstå. Det er vanlig at folk misforstår teksten i koranen igjen og igjen og igjen, som feks selvmordsbombere, bin laden osv, og jeg mener at han/hun som kom ut med denne idea om bannlyst av nasse nøff har også ikke forstått koranen helt... Gå og les mer i koranen din dust! ja du som sitter i styret. Bruk tiden på noe annet konstruktiv enn dette patetiske ideen.

Mvh religion spesialist

Endret av -Dreamer-
Lenke til kommentar
Nstin: Please spar oss for sånne kommentarer. Islam er verdens største religion, det må være ett eller annet som gjør at islam er til som den er idag og jeg respekterer det.

Feil, kristendommen er verdens (overlegent) største religion.

Mvh religion spesialist

6332363[/snapback]

Neppe mye spesialist når du tror islam er verdens største religion.

Lenke til kommentar

Islam er en streng religion og teksten i koranen er omfattende og vanskelig å forstå. Det er vanlig at folk misforstår teksten i koranen igjen og igjen og igjen, som feks selvmordsbombere, bin laden osv, og jeg mener at han/hun som kom ut med denne idea om bannlyst av nasse nøff har også ikke forstått koranen helt... Gå og les mer i koranen din dust! ja du som sitter i styret. Bruk tiden på noe annet konstruktiv enn dette patetiske ideen.

Mvh religion spesialist

6332363[/snapback]

I koranen står det vel nesten regelrett at hvis du ofrer deg i hellig krig få du x-antall jomfruer når du kommer til himmelen...Såeh, hvis jeg var en liten dude nede i gokk uten venner...Såeh hvorfor ikke sprenge meg sjøl ?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

:p
Lenke til kommentar

Feil, kristendommen er verdens (overlegent) største religion.

Mvh religion spesialist

6332363[/snapback]

Neppe mye spesialist når du tror islam er verdens største religion.

6332511[/snapback]

kristendommen stammer fra islam.

mvh religion spesialist

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/kultur/2006/06/18/469217.html

Dette synes jeg er litt vel drøyt :!:

6330020[/snapback]

Og dette er et fint eksempel på hvorfor privatisering kan være en fin ting og hvorfor myndighetene sin makt (og eiendel i det private) bør begrenses :)

Her kommer Ole Brumm

En liten bjørn i skogen

tralalala la Bom

Jeg heter Ole Brumm

Dette er ei lita bjørnevise

mon tro om jeg snart får no' å spise

Her kommer Ole Brumm

En liten bjørn i skogen

tralalala la Bom

Jeg heter Ole Brumm

Lenke til kommentar

Islam suger så utrolig. Mannsjovenistisk, undertrykkende og feltolkningens religion. Derfor den er så stor, er så stor frihet til å være rasshull for så å skylde på religion. Går igjen og igjen, hele tiden. De som ikke klarer å se dette er naive og har ingenting i den globale verden å gjøre.

Men klart, dette er jo bare min mening..

Lenke til kommentar
kristendommen stammer fra islam.

mvh religion spesialist

Kristendom er eldre enn islam. :roll:

6336937[/snapback]

For å utdype litt, om jeg husker mine religionskunnskaper korrekt;

Islam og kristendommen bygger på/er utspring av jødedommens fundament, dvs Det gamle testamentet.

Kristendommen er et par tusen år gammel, Islam er rundt 1400 år gammel.

Lenke til kommentar
En skal jo ha forståelse for kulturen og religionen der, men dette ble kvalmt!

6330050[/snapback]

Sant nok, men vi lever i 2006 og syns religionen kan tøyes litt da! De har jo de mest absurde lovene ned i tyrkia der, stjeler du en t-skjorte så får du hogget av en arm eller noen fingrer, hvor ligger ironien der?? :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...