Gå til innhold

Resete parabol fra viasat

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en slik ny tuner fra viasat. Pace TDS460 sak som følgte med Viasat + (plus).

Er det noen av dere som har problemer med å ta opp på den? Jeg får bare "failed: subs. need upgrade"...

I tillegg er standardspråket svensk, noe som jeg kunne tenkt meg å skiftet. Men det går ikke i menyen. For meg virker det som halve tuner egenskapene er borte.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg har en slik ny tuner fra viasat. Pace TDS460 sak som følgte med Viasat + (plus).

Er det noen av dere som har problemer med å ta opp på den? Jeg får bare "failed: subs. need upgrade"...

I tillegg er standardspråket svensk, noe som jeg kunne tenkt meg å skiftet. Men det går ikke i menyen. For meg virker det som halve tuner egenskapene er borte.

Fikk samme tuner før helgen. Alle forsøk med å ta opp (manuelt, planlagt, direkte) svikter med feilmeldingen "failed". Den andre delen med "subs" osv, har jeg ikke sett noe til.

Et annet område jeg har problemer med er: Bor i et sameie (4 leiligheter) med en felles antenne hvor begge LNB'ene sitter på samme boks som 4 uttak. LNB er av type Quad og den kabelen jeg har funket med en gang i "input 1" på tuneren. Spørsmålet er hvordan kan jeg få splittet signalet over til "input 2" ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...