Gå til innhold

for lite 3dmarks?


Bar_B_Q

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3dmark har ingen ting å si på spilleytelsen. Dette er bare en test. Under denne testen går enkelte av testene veldig hakkete hos meg. Men på alle dagnes spill kan jeg spille glatt. Da har jeg alt på maks og en oppløsning på 1024*798 eller noe sånt. Jeg har geforce 3 ti500 på den pc'en.

 

Mens en annen pc har jeg geforce 4 ti4600. Og her hakker det på mafia og greier. Dette for at grafikk kortet skal liksom lage best mulig grafikk. Men dette medfører til at spillet får lavere ytelse.

 

Og gf4 kortet får jeg over 5000 poeng mer på 3dmark enn det andre gf3 kortet jeg har. gf3 kortet virker som yter bedre, selvom grafikken ikke er like bra som gf4. Det jeg er ute etter er mest ytelse og ``bra`` grafikk, noe gf3 gir meg per idag!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


Den 2002-10-19 11:30, skrev Divxdude:

3dmark har ingen ting å si på spilleytelsen. Dette er bare en test. Under denne testen går enkelte av testene veldig hakkete hos meg. Men på alle dagnes spill kan jeg spille glatt. Da har jeg alt på maks og en oppløsning på 1024*798 eller noe sånt. Jeg har geforce 3 ti500 på den pc'en.


Mens en annen pc har jeg geforce 4 ti4600. Og her hakker det på mafia og greier. Dette for at grafikk kortet skal liksom lage best mulig grafikk. Men dette medfører til at spillet får lavere ytelse.


Og gf4 kortet får jeg over 5000 poeng mer på 3dmark enn det andre gf3 kortet jeg har. gf3 kortet virker som yter bedre, selvom grafikken ikke er like bra som gf4. Det jeg er ute etter er mest ytelse og ``bra`` grafikk, noe gf3 gir meg per idag!


 

 

okei ditt brødhode, ka i pokker du maser om at gf3 har meir ytelse, gf3 er, som eg ser på det, den mest pinglete serien eg har sett fra nvidia, et stakkars lite mellomledd fra gf2 til gf4

gf3 har pingelte GPU og svakt minne, ikkje kom å fortell meg at gf3 har meir krefter.

 

har sjøl lightversjonene av dei store brikkene (ti4200 64mb og ti200 64mb) og eg kan fortelle deg at gf4 har 3000 gonga meir krefter og by på, og at gf3 er pusslete og må gi opp på små enkle oppgaver, sjå bare på high-polygen count 8-lights testen på 3dmarks2001, der blir gf3 most av gf2, og kraftig knust av gf4

 

 

du ditt brødhode burde lese litt meir før du uttaler deg

Lenke til kommentar

angående den gf4'en din, du må ha voldtatt den for å få det til å hakke!

 

eller så har du kansje prestert å klokke den til 3mhsz på gpu, for aldri **** om gf3 er kraftigere enn gf4, du er jo totalt blotta for sunn fornuft

 

og det med 3dmarks, viss du ikkje har fått det med deg er dei fire første testane "game tests"

 

det vil sei, grafikkmotorer som gjerne blir brukt i spill, og derfor er de ikkje "bare en test"

 

de viser faktisk litt av ytelsen

Lenke til kommentar

Geforce 3 er bra!!!

 

Hoppet mellom gf2 og gf3 var mye større enn mellom gf3 og gf4.

 

Dessuten så tar gf3 ti serien gf4 mx kortene med glans. Og ligger ikke veldig langt etter ti 4200.

 

Masse ytelsa for penga ihvertfall!!!

 

Kjører selv gf3 128ddr, og det har aldri hakket. spiller alt på fulle detaljer og 1024*768, eller 1280*1024 som oppløsning.

 

Trenger litt ekstra ram da :wink:

 

_________________

Asus p4b553-e :smile:

P4 Northwood 1.8 @ 2.43 Ghz :smile:

256 apacer ddr-ram :sad:

60 Gb Wd-disk :sad:

Pioneer DVD spiller :smile:

Aopen Gfeforce3 128 mb-DDR :smile:

Philips hjemmebrenner :smile:

Creative Live! Platinum :smile:

Pakka inn i et særdeles pent Im

 

[ Denne Melding var redigert av: streeter på 2002-11-03 04:38 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...