KjellSpell Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei :!: Er det muligt og ha mIRC kanal på lan (uten innternett)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Er enkelt, du trenger å sette opp en IRC-server alle kan koble seg til. Tipper du kjører windows, så søk på google etter "windows irc server". Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Grattis du tippte rett eg kjører windows:P:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ikke så vanskelig å gjette seg frem til iom. at du er født i '93 (ifølge nicket ditt) Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Ikke så vanskelig å gjette seg frem til iom. at du er født i '93 (ifølge nicket ditt) 6330584[/snapback] Ikke heng ut rookien nå.. la han være. trådstarter: Ta google i bruk, google er et verdifullt hjelpemiddel, og med google slipper du å bruke tiden din her, og oversvømme forumet med UNØVENDIGE poster. Edit: Desverre finnes det endel trojaner osv som retter seg mot IRC brukere, så det gjelder å være varsom når du er på leting etter server programmer, jeg fant noe som kan virke lovende, http://itpro.no/art/5498.html Endret 18. juni 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ikke heng ut rookien nå.. la han være. Nå må ikke du missforstå, prøvde ikke å henge ut noen. Svarte bare ut i fra min erfaring at det ikke er så veldig mange unge som bruker GNU/Linux / UNIX og at jeg derfor gjettet på Windows. Denne testet jeg en gang i tiden, etter det jeg husker skal den fungere fint til et LAN Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Bruker SnøFix (linux) av og til! Hadde brukt linux kunne eg kjørt BF2 og MSNM med linux;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hvis du har tilgang til en linux-server og har kjennskap til å bruke linux fra console kan jeg anbefale IRCD-Hybrid. Kan være vanskelig å sette opp, men den funker flott (er samme programvare som de fleste servere hos EFNet bruker). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå