chipmann Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Noen som har en god guide for å lære photoshop? Da jeg åpnet programmet skjønte jeg ingenting. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Vil bare bemerke at skriften heller burde hatt pillow-embos enn drop shadow for å få riktig "utskjæringseffekt", og kanskje bruke en brun/orange farge for å balansere litt mer. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Noen som har en god guide for å lære photoshop? Da jeg åpnet programmet skjønte jeg ingenting. 6333413[/snapback] Begynn i det minste med de grunnleggende funksjonen og ikke skaff deg uvaner. Tar mange timer med prøving, feiling, googling, (kurs) og erfaring for å kunne jobbe effektivt med et slikt profft verktøy. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) OK, Jeg fant en nettside der det var diverse små guider for hvordan å lage egen smiley og slike småting Bosannes? Tror du at du kan fikse bildet på den måten du trodde ville bli bedre? Endret 18. juni 2006 av chipmann Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg ga deg en link på forrige side; http://www.pixel2life.com/tutorials/Adobe_Photoshop/All/ Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Ja, det var den linken jeg snakket om. Det var jo bare masse små artikler der. Hvis ikke har jeg misforstått siden helt. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Rask en her. Vet ikke om du heller foretrekker en antikva slilk som på de forrige bildene? Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 hmm... Det er vanskelig... Jeg tror jeg liker den der antikva best... Men klarer du å lage det slik at skriften blir litt sterkere? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Du lærer ikke photoshop over natten, det tar ofte unker/måneder. Pixel2life har ufattelig mange guider, mange små ja Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg vet at det vanskelig og det har jeg allerede sagt. Men PROuser... Jeg så nå at sverbladet var nesten helt hvitt i tuppen. tror du at du kan fikse det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå