anders! Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei! Jeg har et 7800GT skjermkort og en AMD 3500+ CPU. Det er ikke noe flaskehals her? Jeg har opplevd hakking i BF2 selv på medium grafikk. En kamerat av meg har et 6600GT og han har aldri hatt det problemet. Irriterer meg noe inni h******! Er det noen av dere som har noe svar på hva som kan være galt? Er ikke spyware eller virus eller drivere. Fikk ny harddisk i går og har bare XP, internet, drivere og BF2. Takker for svar! Anders Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Skulle ikke by på problemer, nei. Hvor mye minne har du ? Kjør et par tester med 3Dmark for å utelukke et dårlig oppsatt skjermkort. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Skulle ikke by på problemer, nei. Hvor mye minne har du ? Kjør et par tester med 3Dmark for å utelukke et dårlig oppsatt skjermkort. 6329832[/snapback] Jeg har 1Gib. Får 2GiB dual channel RAM om en måneds tid Får se hvordan det går da. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Skulle ikke by på problemer, nei. Hvor mye minne har du ? Kjør et par tester med 3Dmark for å utelukke et dårlig oppsatt skjermkort. 6329832[/snapback] Jeg har 1Gib. Får 2GiB dual channel RAM om en måneds tid Får se hvordan det går da. 6341492[/snapback] Då vil du merke stor forskjel, serleg i BF2. Du bør helst ha 2gb minne til bf2 for å få køyrt alt på fullt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå