nomore Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei Er på jakt etter noen helt enkle og rimelige 19" rackfester til vegg. Det er ikke et vanlig rack skap eg er på jakt etter, men en billigere og enklere type. Eksempler her og her. Eg klarer ikke å finne dette i norge, og eg har nå vært i kontakt med flere av våre leverandører(eg jobber i en bedrift som driver med nettverk osv). De av våre leverandører som selger IC Intracom sier at dette veggracket kun selges i USA. Det i fra IC har hengsler på den ene siden som eg synes er svært praktisk, men ikke nødvendig. CHA har jo dette, og selger til bedrift. Men eg vet ikke om eg gidder å registrere oss som leverandør kun pga 2-3 slike. Om noen vet hvor eg kan få tak i dette setter eg veldig stor pris på det Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei Er på jakt etter noen helt enkle og rimelige 19" rackfester til vegg. Det er ikke et vanlig rack skap eg er på jakt etter, men en billigere og enklere type. Eksempler her og her. Eg klarer ikke å finne dette i norge, og eg har nå vært i kontakt med flere av våre leverandører(eg jobber i en bedrift som driver med nettverk osv). De av våre leverandører som selger IC Intracom sier at dette veggracket kun selges i USA. Det i fra IC har hengsler på den ene siden som eg synes er svært praktisk, men ikke nødvendig. CHA har jo dette, og selger til bedrift. Men eg vet ikke om eg gidder å registrere oss som leverandør kun pga 2-3 slike. Om noen vet hvor eg kan få tak i dette setter eg veldig stor pris på det 6329693[/snapback] Om de ikke har det på Elfa, og du ikke får det hos de forhandlerene du allerede har undersøkt, tror jeg det er vanskelig å få fatt i her i landet. Tror du må ut i verden da.. Men det er ikke noe problem! Jeg har lett etter litt andre Rack greier, og har funnet det jeg trengte hos Schroff. -De er forøvrig leverandør til elfa også.. Ta en kikk der inne.. De har bra utvalg.. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Da har eg klart å skaffe meg et par Tok kontakt med den lokale elektromontøren. De hadde ikke brukt noe slikt før, og klarte ikke helt å forstå hva eg var på jakt etter. Men allikevel tok de kontakt med sin leverandør og forklarte det de forstod. Dagen etter var eg lykkelig eier av et 6U rack-metall-dings Kostet litt mer en det eg linket til over, men noe under halvparten av et tilsvarende rack med dør. Lenke til kommentar
ekm Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Trodde dette var relativt "standard" utstyr? Selv om mange har patche panelene i rackskapene så er det jo endel slike montert rundt om kring. Ellers virker det som om dette er slikt som man kan gjøre gode kjøp på ebay (såpass sært at ikke hele kloden presser opp prisene). Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Trodde dette var relativt "standard" utstyr? Selv om mange har patche panelene i rackskapene så er det jo endel slike montert rundt om kring. Ellers virker det som om dette er slikt som man kan gjøre gode kjøp på ebay (såpass sært at ikke hele kloden presser opp prisene). 6343508[/snapback] Eg også synes dette var rart. Eneste svar eg fikk fra leverandørene var at de hadde de ikke, heller ikke hørt om, og at eg heller burde kjøpe et rack skap. Ebay får eg ta neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå