Gå til innhold

Adam Phillips, flashen's gud?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PAsser kanskje halvveis inn her:

Så noen flashfilmer for 2-2,5 år siden om den lille gutten "boomba" (tror jeg) som skulle imponere en jente, men dreit seg ut hver gang. En gang skled han nedover et gelender og såg sååå kul ut, men så fikk han den kula på slutten av gelenderet midt i utstyret og dreit seg ut.

Noen som har sett disse? Link?

Lenke til kommentar

Salad Fingers er tilfredsstillende uhyggelig og forstyrrende. Se alle sammen, episode 1 til 7, og du sitter igjen med en noen spesielle følelser. Spesielt nr 2 "Friends" er forstyrrende. Må se resten også nå før jeg legger meg. Vanedannende :shrug:

Lenke til kommentar
Salad Fingers er totalt genialt! Og så er også "Spoilsbury Toast Boy".

Ta og se alle tre episodene av Toast Boy også... totalt syrete. Tror fyren som lager filmene må gå på LSD for å finne på så mye tøv! :D

6336112[/snapback]

Sett Toast Boy 1 og -1 nå. Laster -2. Skal se nå. Likte musikken på -1. Har noe å gjøre på nå! Denne tråden var glimrende tidsfordriv. Var ikke klar over at flashfilmer kunne være så underholdende og fengslende. Har oppdaget noe nytt i dag. Bare sleng på flere, de som har.

Lenke til kommentar
Fint at du likte det, Steffen.

Er du glad i ekstremt tørr humor, så sjekk ut "Burnt Face Man" :D

http://www.burntfaceman.com/episodes.htm

6336164[/snapback]

Ja, jeg så de to første episodene av det også. Tørr humor kan jeg godt skrive under på, men underholdende alikevel :) Nå klapper jeg sammen laptopen og får litt shut-eye. Må ha noe igjen til imorra også, i tilfelle det ikke finnes mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...