eivi91 Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Her er to bilder jeg tok 15.02.2004. Så er en stund siden. Tatt med ett Canon PowerShot S30 3,2MP. 4 år gammelt nå da. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Føler at fokus er litt dårlig. Vet at skodde ikke blir skarpt, men allikevel. Du burde våget deg ned til vannkanten, mange forsyrrende elementer foran i bildet. Ellers er det jo et godt motiv du har. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Veldig spesielle bilder du har der synst det var veldig bra til å vere tatt med et 4 år gamelt kompakt kamera . kansje prøvd å klippt bildene slik at husene å det nedom ikke viste, vist det er en mulighet men alt i alt veldig gode bilder Endret 18. juni 2006 av evilduck91 Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Nå var dette ett bilde jeg bare tok i farten for lenge siden, og var ikke på noen måte ment å vere noe profft fotografi. Men tenkte jeg kunne vise dere det. Her har dere noen jeg klipte til i Photoshop CS2: Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 det nederste var det peneste av de bildene der. synst sjøen er litt viktig å få med her Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Den øverste versjonen ble mest vellykket, men du må klone bort de restene av grantrær som sees i nederste bildekant. Det er gjort på en 1-2-3 med Photoshops clone stamp tool. Andre programmer har ofte tilsvarende verktøy. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Det øverste er bra. Spesiellt med tåka som bretter seg over fjellet. Synd med hvitvasking av himmelen. Jeg synest absolutt bunnen skal være med for å skape balanse, men uten det gule bolighuset som lar seg lett fjerne. I tillegg har jo bildet, som alle andre, godt av etterbehandling og klargjøring for web. Lenke til kommentar
TKV Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 de bildene var fine. veldig spessielt med tåke over fjellet som et teppe! Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 pirk pirk men dette er nok ikke tåke:) Stratusskyer:) Dog fine bilder Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Noe så utrolig fett. Likt å fått noe sånt over meg. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Uansett synes jeg denne tråden viser at man ikke må ha det nyeste innen supermegaduperpixelteknologi for å bidra med et bilde i kritikken. Det er ingen grunn til å ikke poste et bilde, bare fordi det ikke er tatt med slr. Alle kameraer kan brukes til kreativt virke, og svakheter i mediet kan også utnyttes kreativt. Stå på, og post flere bilder fra ditt kamera. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Takker for fin kritikk. Husker at da jeg tok det bare sprang jeg ut på verandaen og knipsa to stk. så tenkte jeg ikke mer på det. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 nyydelig! det var fantastisk bilde syns jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå