xxm0rtyque Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg har en kamerat som har lagt 1300kr på en Pocet Bike her om dagen. Var det smart av han?, Er interesert å kjøpe en selv . Fakta jeg fant om den på nette: Motor:49cc 10" hjul 2takt. Olieblandet 25:1 . Tank kapasitet: 1L Starter: pull start . Max hastighed: 60km/h Mvh Morten Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Pocket Bike suger maks! Jeg hadde en Pocket bike en gang. Skulle starte den, og måtte gi litt gass for å få start på den; fikk start på den og den gikk rundt! Jeg satt ikke på den. Knuste hele rompa på den; det var den sykkelen Også hvis du er en godt voksen ungdom/mann så er det umulig å kjøre. Lett å tryne er det også. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 1300 var da for lite, det må være noe drit... Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Pocket Bike suger maks! Jeg hadde en Pocket bike en gang. Skulle starte den, og måtte gi litt gass for å få start på den; fikk start på den og den gikk rundt! Jeg satt ikke på den. Knuste hele rompa på den; det var den sykkelen Også hvis du er en godt voksen ungdom/mann så er det umulig å kjøre. Lett å tryne er det også. 6331199[/snapback] Burde da funke da.. Er 15år ... Morten Lenke til kommentar
sivert0911 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Pocket Bike suger maks! Jeg hadde en Pocket bike en gang. Skulle starte den, og måtte gi litt gass for å få start på den; fikk start på den og den gikk rundt! Jeg satt ikke på den. Knuste hele rompa på den; det var den sykkelen Også hvis du er en godt voksen ungdom/mann så er det umulig å kjøre. Lett å tryne er det også. 6331199[/snapback] det er bare å skru litt på turtallsskrua, det gjorde jeg Lenke til kommentar
Ex1cO Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 bare så du vet det så er det mye mer skruing enn kjøring men de timen du kører så er det moro :!: men en ting : ikke kjøp fra maxprice!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå