Gå til innhold

Fujitsu Siemens Amilo Pro V3205 - omtaler?

Anbefalte innlegg

Ja, hvem aner noe om denne maskinen? Har søkt etter omtaler, men finner ingenting. Lurer først og fremst på om den blir varm og støyer, men også på hvordan batteritiden er. Om det er noen som har testet denne eller klarer å finne en omtale, så hadde det vært supert :)

Endret av Zolrath
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Legg på noen hundrelapper ekstra, så får du en Core Duo samt mer ram i Amilo SI 1520.

6761404[/snapback]

Får ikke lyd i Windows XP Pro på en Si 1520. Dette har FSC sperret for i BIOS. Snille som de er lar de være å fortelle dette. Si 1520 er altså bare for folk som vil ha XP Home.

Pro V3205 er modellen som er beregnet på "pro"-markedet, og her vil lyd fungere i XP Pro.

Si 1520 er etter min mening et ganske dårlig kjøpt. Jeg returnerte i alle fall min etter 3 dager.

Lenke til kommentar
Legg på noen hundrelapper ekstra, så får du en Core Duo samt mer ram i Amilo SI 1520.

6761404[/snapback]

Får ikke lyd i Windows XP Pro på en Si 1520. Dette har FSC sperret for i BIOS. Snille som de er lar de være å fortelle dette. Si 1520 er altså bare for folk som vil ha XP Home.

Pro V3205 er modellen som er beregnet på "pro"-markedet, og her vil lyd fungere i XP Pro.

Si 1520 er etter min mening et ganske dårlig kjøpt. Jeg returnerte i alle fall min etter 3 dager.

6763409[/snapback]

Dette høres ut som tøv, klarer du å bygge opp under dette?

Lenke til kommentar

6761404[/snapback]

6763409[/snapback]

Dette høres ut som tøv, klarer du å bygge opp under dette?

6764215[/snapback]

Det gjør det, ja. Men man kan ikke installere lyddrivere og modemdriver under XP Pro på en Si 1520. Support hos FSC sier dette er fordi det er sperret for dette i BIOS. Det samme sier support hos komplett.no.

Det er jo bare å ringe support hos FSC og spørre. Da får du høre akkurat det samme.

Lenke til kommentar

6763409[/snapback]

Kan du si noe om støynivået på denne maskinen?! Var det mer enn nevnte lyddriverproblem som var negativt?

6766229[/snapback]

Jeg oppfattet den som svært stille. Belastet den dog aldri noe særlig. Eneste jeg ikke likte med den var at touchpad-en satt for nært fremkanten av maskinen. Dette gjorde at jeg fikk vondt i håndleddet veldig fort. Så var jeg litt urolig for at skjermen ikke skal klare å holde seg igjen, når hengslene blir slitt. Batterilevetiden er også litt kort.

Hvis den kunne ha kjørt XP Pro hadde jeg absolutt beholdt den. Hadde jo bestemt meg for at dette var pc-en jeg ville ha.

Hvis du ikke trenger laptop akkurat nå (og ikke trenger s-video), burde du kanskje ta en titt på MSI S262? Ser ut til at det kan bli en bra maskin.

Lenke til kommentar

6763409[/snapback]

Kan du si noe om støynivået på denne maskinen?! Var det mer enn nevnte lyddriverproblem som var negativt?

6766229[/snapback]

Jeg oppfattet den som svært stille. Belastet den dog aldri noe særlig. Eneste jeg ikke likte med den var at touchpad-en satt for nært fremkanten av maskinen. Dette gjorde at jeg fikk vondt i håndleddet veldig fort. Så var jeg litt urolig for at skjermen ikke skal klare å holde seg igjen, når hengslene blir slitt. Batterilevetiden er også litt kort.

Hvis den kunne ha kjørt XP Pro hadde jeg absolutt beholdt den. Hadde jo bestemt meg for at dette var pc-en jeg ville ha.

Hvis du ikke trenger laptop akkurat nå (og ikke trenger s-video), burde du kanskje ta en titt på MSI S262? Ser ut til at det kan bli en bra maskin.

6766449[/snapback]

Hvor lang vil du anslå at batteritiden ved praktisk bruk var? Ser igrunn ut som et bra kjøp i denne klassen...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ja, hvem aner noe om denne maskinen? Har søkt etter omtaler, men finner ingenting. Lurer først og fremst på om den blir varm og støyer, men også på hvordan batteritiden er. Om det er noen som har testet denne eller klarer å finne en omtale, så hadde det vært supert :)

6329495[/snapback]

Er det fortsatt ingen som har prøvd denne maskinen? Jeg vurderer å kjøpe den, men skulle gjerne ha lest en test eller noen brukererfaringer før jeg klikker på "Kjøp".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...