Solsviken Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Noen som vet om en WEBSHOP som har denne på LAGER ?? har leitet igjenn om en del , men det er så mangen som ikke skriver om den er på lager !! Forbanna , jeg vil ha denne musen!!! Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Hmm ja takk det samme...Har inne en ordre på komplett men har vente en mnd allerede på den musa....men nå kommer den snart da. Lenke til kommentar
Grisegutt Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Er den musen noe bra då? Slår den virkelig intellimusen 3.0 då? den er jo helt evig Lenke til kommentar
Grisegutt Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Er den musen noe bra då? Slår den virkelig intellimusen 3.0 då? den er jo helt evig Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Har hørt litt + og - om den da, de sideknappene på venstre siden er vist litt domt plassert, men er den dårlig så returnerer jeg den bare :razz: Vil egerntlig ha MX700 men siden den er trådløs og den bruker (mye) batteri så fallt valget på MX500. Eventuelt byttet i nettop den du nevnte...MS 3.0 Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 jeg bestilte denne musen i natt jeg.. en stykk mx500 kompis av meg kjøpte mx700, pluss litt musemattegreier i tillegg.. beklager at jeg ikke sier hvilken webshop som har det. jeg vil være 100% sikker på at jeg får den til tirsdag/onsdag..hehe.. men i morra ettermiddag.. hvis ordren er utført.. DA skal jeg si det. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hvis du allerede har bestillt ligger jo ordren din forran alle andre om bestiller etter deg dah!!! Morn du! [ Denne Melding var redigert av: IceXCool på 2002-10-13 08:20 ] Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 joda.. men jeg vil ikke risikere NOENTING! hehe.. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Risikere å ikke få deg "Mus" Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 selvfølgelig.. kan jo ikke risikere det, spess når "musa" mi sliter litt for tiden.. tok opp cs, fant ut at skillzen ikke var så god lenger.. slo musa litt i bordet.. og presto.. den dør innimellom.. hvis noen har sett den filmen med han svensken (som du finner her) så minner det VELDIG om meg når jeg blir drept. bortsett fra at jeg lar det gå ut over musa.. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Skal gi deg et godt tips hvis du er av typen som "Spanker musa" di når du sliter hehe...kjøp deg er sqeezball - litt mindre en en tennisball og den har myk sillikon inni..den kan du klemme så hardt du orker og om du er på LAN så kan du smelle den i bakskallen til fyren foran eller annet uskyldig offer :lol: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 er jo ikke like gøy det da. Bakdelen er: når vi sitter på jobb og spiller cs.. og jeg taper.. så går det "litt" høyt for seg.. og det er litt kjipt for resten som sitter på jobb og IKKE spiller cs..hehe.. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg har MX700 og den bruker IKK mye batteri som folk sier, bare å huske å sette den til lading når du legger deg... Og ellers så bruker jeg den stort sett hele dagen. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 la oss bare si at det har noe med support å gjøre.. og.. la oss bare si at vi har god tid.. og la oss bare si at... ja.. c5 r0xx0r5.. hehehe.. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 plz for **** ... trenger en webshop som har den musa på lager !!"¤/ Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 nei for **** du må nok vente til ETTER jeg har fått min.. hehe.. im an evil son of a b|tch.. og du får unngjelde for min ondskap nå. :smile: og til dere andre. plz.. vent med i morra ettermiddag til å røpe at man finner den på http://www. ups. holt på å forskrive meg der. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg har gått gjennom alle 50-60 webshopene som står oppført i Webshopguiden (Tok meg 10 minutter ved hjelp av litt heftig Alt+Tab `ing :smile: ) Ingen har Logitech MX500 på lager. Det nærmeste jeg kunne finne var at en hadde "på vei inn til lager" som status. Alle de store nettbutikkene får ikke inn MX500 før om 1-2 uker. Må si jeg er spent på hvilken butikk du bestilte MX500. Mulig de har den på lager i utenlandske webhoper. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 nå sto det at den var forventet inn ja. men når jeg bestilte den, så var den inne.. krysse fingrene hardt og lenge jeg nå da.. hvis ikke så må jeg nok kjøpe ms 3.0 igjen ja. selv om jeg er litt irritert på kvaliteten, med tanke på at den ikke taklet mitt "røffe" bruk.. Lenke til kommentar
k-nut Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Har også letet lenge etter musen, men fant ut et en kan bestille den rett fra Logitech sida. Koster vel ca. 380 kr og ca. 50 kr i frakt. Og ja, de har den på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå