El_PoLLa Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 jeg tenker og kjøpe meg ratt og pedaler til ps2, det rattet som koster rundt 1000 kroner rundtom kring, er det bra? er det verdt 1000 kroner? Lenke til kommentar
Raga Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Sjekk Elnor, på Majorstua, hvis du bor i Oslo. Så et logitech force feedback ratt der til under 700,-. Har et lignende selv som jeg kjøpte i GT3-bundle. Veldig fornøyd. Og hvis du laster ned drivere funker det til PC også. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 jeg bor i bergen, men takk likevel. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Er det noen som vet hvor jeg kan finne den driveren som gjør at jeg kan bruke rattet på pc'n? Lenke til kommentar
Raga Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 På hjemmesidene til logitech. Klikk på det rattet som ligner mest på ditt. http://www.logitech.com/index.cfm?page=dow...13&languageid=1 . (Du har logitech ratt?) Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Joda, men jeg syntes det hørtes rart ut at man kunne bruke et ratt som var designet til bruk på playstation 2 til en pc. Dessuten, så går det ikke an å laste ned driveren til rattet, nettopp fordi det er ett ratt som man skal bruke til playstation 2.. Såh (puh), vil det da si at jeg skal laste ned driver til ett pc ratt? Isåfall. Hvilken driver? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Kobler du ikke GT-Force til PS2 med en slik USB ting? Lenke til kommentar
Raga Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Funker fett hos meg. Jeg kjøpte det rattet i en GT3-bundle for PS2.Tror det er Logitech® GT Force™. Bruker driverne til WingMan® Formula™ Force GP. Da het de ws411nor.exe. Ser de er oppdatert siden den gang. Laster nå ned ws420nor.exe. Tipper de også skal funke. Har du Logitech® Driving Force™ vet jeg ikke, men prøv. Rart hvis det skulle være noen forskjell. Mulig ikke alle knappene funker,men....Og til El Polla; kjøp et Logitech force-feedback-ratt. Du vil ikke angre. [ Denne Melding var redigert av: Raga på 2002-10-13 21:25 ] Lenke til kommentar
Raga Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Etter å ha tatt en nærmere titt, ser det ut som alle rattene bruker samme driver. Velg og vrak. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 force feedback ratt? mener du gt force wheel? det ser rått ut, men hvordan er det? sitter pedalene noelunde stabilt i gulvet og slikt? Lenke til kommentar
Raga Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Funker helt glimrende. Aldri hatt problemer med at pedalene "stikker av". Sitter også godt fast i bordplata og har en kraftig ff. Eneste klage er at kontakten mellom ratt og pedaler er blitt litt dårlig, etter litt uforsiktig oppbevaring. (Teoretisk min feil, men...) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 ok, høres bra ut. tenker og kjøpe meg en driving force, men hvor er det billigst? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 fant driving force for ps2 til 995 kroner her http://www.northcorporation.no/index.php?v...ow=1&expand=1,6 noen som har sett det billigere? kan jeg bruke pedalene til timecrisis2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå