McStroke Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Tom Waits, hehe. Mye grommare! ( edit: skjekk ut hans tidligere verker. Rett og slett fantastisk! ) Jeg liker Wolf Parade Endret 23. mai 2009 av McStroke Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Anbefaler Sisters of Mercy (ikke helt likt, men The Cure er i en klasse for seg selv) Interessant anbefaling, siden SoM er et band jeg har forsøkt å like nå og da, uten å komme noe særlig inn i musikken. Anbefaler du noe spesielt album? McStroke; anbefaler David Bowie. Liker den nyeste skiva til Eagles of Death Metal. Endret 23. mai 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Interessant anbefaling, siden SoM er et band jeg har forsøkt å like nå og da, uten å komme noe særlig inn i musikken. Anbefaler du noe spesielt album? Nei, sorry, har hørt lite på både The Cure og Sisters, jeg. Du kan jo begynne på Floodland da. F. eks. (Men OT er vel ikke bra i denne tråden? Du skulle kanskje kommet med en "Jeg liker" i forrige innlegg) edit: Glem det siste Så det nå Endret 23. mai 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
McStroke Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Til Svinepelz Fu Manchu eller Pirate Love. ( vanskelig å finne noe til en EoDM fan. De er virkelig noe for seg selv.) Jeg liker The Sonics Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Oblivians Liker The Birthday Party / Tidlig Nick Cave (senere også, men jeg vil anbefales noe i den tidlige uttrykksfulle stilen) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Anbefaler PiL / Public Image Ltd. Liker Miles Davis Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg anbefaler John Coltrane eller Radka Toneff(vår perle) Jeg liker The Unicorns Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg anbefaler Islands med flere Jeg liker Agalloch. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Blir det ikke litt feil å bare slå opp i last.fm og skrive hva du finner? Da kunne jeg jo gjort det selv. Mye bedre vis noen har noen personlige erfaringer å komme med. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Vanskelig å si noe som ligner på Agalloch da det er så unikt. Jeg ambefaler Primordial Jeg liker Master's Hammer Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Liker ikke at denne tråden dør ut innimellom. Master's Hammer ligner på Venom ___ Jeg liker Skambankt Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Anbefaler Nullskattesnylterne. Jeg liker Foo Fighters. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Anbefaler Soundgarden http://www.last.fm/music/Soundgarden' Jeg liker Röyksopp. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Skjekk Ugress Jeg liker Tim Hecker Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Da liker du sikkert Belong. Jeg liker Tes La Rok. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Anbefaler: Silkie Liker: Gregor Samsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå