Moppskaft Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Stor brann på gården vår i natt ved midnatt... Er for trett til å skrive om det... Vi mista stall, verksted og redskapsbod.. Fjøset tok også nestenfyr.. Dere kan lese om det på bloggen min; Her... Er bilder der og.. "Artikkel" i avisa.. Tror ikke jeg har vært så redd på lenge Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Humm og to nyheter nedfor sto en låve i brann i Sandnes. En pyro på ferde? Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg vet ikke jeg.. Brannen bare starta.. Jeg har det helt forferdelig... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Brann er alltid kjipt. Hadde en ulme brann hjemme for 2 1/2 år siden. Da brant/ulmet det i et hjørne i stua, som forårsaket røykskader i hele huset. Mamma klarte heldigvis å slukke den, men vi kunne ikke bruke huset på over 1 måned. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Synd, moppskaft. Håper ting ordner seg for dere. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Huff da. Det der er virkelig trist Også bilen til far din da.. Det var virkelig trist. Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Dettte er utroig trist. Vi har nok forsikring, iallefall siden det var så mye utstyr der.. Tenker å gå ut å se på restene.. Trodde aldri jegskulle få oppleve dette her... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 dette var synd . btw hvilken stand var den mercedesen i , di er det jo ikke akkurat mang av på veien Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg vet ikke så mye om mercedesen.. Har oppdatert bloggen med noen bilder av den.. Den var iallefall veldig fin. Den virket og alt.. Så utrolig synd.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 da tror jeg at jeg har sett den på veien , det er vell en gammel 180 ? uasett det er altids synn med en brann , alt for mange verdier som går tapt , og mange som sikkert er uerstattlige Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Humm og to nyheter nedfor sto en låve i brann i Sandnes. En pyro på ferde? 6328795[/snapback] Er jo så utrolig tørt i Sør-Norge nå at det tar fyr overalt.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 kejdelig.. Håper ting ordner seg for dere Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 jeg tror det regnet litt i natt , men det er vist ofte bran i stavanger / sandnes området på to år har dettt gått 2 hus midt i sentrum , og endel rundomkring Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Synd, skaftet, veldig trist. Håper det ordner seg. Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Takk.. Men jeg forstår ikke hvordan det kan plutselig ta fyr.. Ingen jobba noe der den dagen heller.. Brann kan jo ikke bare plutselig starte. Håper politier eller noe finner ut av det.. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kan ha vært en feil i det elektriske anlegget? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Så tørt som det er rundt omkring, kunne hva som helst fått det til å brenne. F.eks en liten gnist i det elektriske, som elwood sier. uansett veldig trist. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Det er ser jo helt nedbrent ut.. Triste saker. Håper det går bra med dere, og at dere kan iallefall få igjen på forsikringa. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Takk.. Men jeg forstår ikke hvordan det kan plutselig ta fyr.. Ingen jobba noe der den dagen heller.. Brann kan jo ikke bare plutselig starte. Håper politier eller noe finner ut av det.. 6329744[/snapback] Hvis det var tent på av en person finner nok politiet det ut, jeg har en onkel som er teknisk etterforsker, å de som virkelig er flinke er helt fantastiske til å finne årsaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå