Leaf Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hallo venner! Lurte rett og slett på: Er det med minnekort i pakken når du kjøper Noka 3250 ? På Amobil sto det at de fikk med et minnekort, men på Spaceworld står det ingenting om dette.. Noen som vet? Lenke til kommentar
joackim Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Regner med at det skal følge med et micro-SD kort på 512 mb, i og med at interminne er på 10 mb, noe som er altfor lite med tanke på at det er en musikktelefon. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Er det jeg tenker på også.. Men det står ikke noe konkret om dette på Spaceworld eller Nokia sine sider.. Så blir litt skeptisk! EDIT: På Nokia.no står det at innholdet er følgende: Innholdet i salgspakken * Nokia 3250 * Batteri BP-6M * Tilkoblingskabel CA-53 * Kompakt lader AC-3* * Ladeadapter CA-44* * Musikk-headset HS-20 * CD-ROM (med Nokia PC Suite-programvare) * Brukerhåndbok, kvikkstart, produktbrosjyre Endret 18. juni 2006 av Leaf Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Du får med et meget godt hodesett, USB-kabel, 512 MB minnekort, lader og til og med en overgang fra gammel til ny laderstandard.Var vel ikke så vanskelig å sjekke? Et annet sted du kan sjekke er NewMobile.nl. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Er litt skeptisk til dette jeg og, men jeg tok sjansen og får den i posten om noen dager EDIT: Vis det ikke følger med! Vil en minnebrikke på 2gb passe i denne mobilen ? Endret 26. juni 2006 av Skavhaug Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Vil en minnebrikke på 2gb passe i denne mobilen ? 6386698[/snapback] Du tenker nok på miniSD når du sier 2 GB. 3250 benytter derimot microSD-kort, og disse finner du per i dag i størrelser opptil 1 GB. microSD på 2 GB er ventet i løpet av året. Endret 26. juni 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå