HEE Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hei dangerben maze3 monterte opp alt og funka fett i en uke til jeg lukta bare svidd .. fant ut at det var min amd som hadde tatt kvelden. (har ikke funnet årsaken ennå kom gjerne med tips) så fikk jeg en gf4 blokk fra netconnection og monterte dette alt fungerte fin fint . så i dag den 11.10.02 skulle jeg prøve og slå på maskina sette in power-ledningen på psu`en. (med ny cpu selfg) maskina starter opp vifta å hovedkortet og den brummer litt og fra høytaler stønner den ut et pip (som ikke er et vanelig pc pip men) her er problemet får ikke bilde på skjermen bare svart har testet med to skjermer . noen forslag ps:har prøvd og gjøre feil med minnet(satte ddr brikken feil) for og se om maskina ga en annen feilcode (fremdeles et Rart pip Høres ut som et sprenkt høtaler nurk.) Har følgende ustyr xp2000+ (døde) har en t-bird(1133mhz) der nå bare på test) har 1 skt abit at7 max maze3 gainward ti 4200 golden sampl. 512 twinmos eccc reg minne ddr har en xp 2000+ på posten da :smile: Lenke til kommentar
erl Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Kan tenkes at du ikke har skrudd blokkene godt nok fast... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hmm... kanskje HK'et har tatt kvelden !? DD blokka kjøler veldig bra så det kan ikke være det hvis du ikke har montert feil da... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 hvis du har manualen til hovedkortet ditt så står det vanligvis hva slike pip betyr inne i den... og maze3 kjøler _BRA_, det kan jeg og min t-bird1400 skrive under på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå