FL1P Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei. jeg lurer på hvordan man skal få inn videoer på iPoden. Her står det at man må ha iTunes, QuickTime og iMovie HD. Jeg har alle programmene utenom iMovie HD. Og jeg klarer heller ikke å starte iMovie når jeg laster det ned. Her står det at man må ha Macintosh pc for å bruke iMovie. Altså er det en måte å få videoer innpå iPod uten iMovie eller er det en måte å få brukt iMovie i windows? Takk på forhånd. Nurzum Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Du må sørge for at videoen er i riktig format (jeg trodde iTunes gjorde det automatisk nå) og legge videoen over på akkurat samme måte som sanger. Importere den til iTunes og dra den over på iPoden din. Det er ikke nødvendig med hverken iMovie eller Quicktime. Du kan bruke denne converteren for å få riktig videoformat. Lenke til kommentar
ctx Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 jeg har samme problem, mn jeg får konvertert video'n. mn når jeg skal spille dem av kommer det bare en svart skjerm hvordan format skal jeg velge inne på videora converter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå