iChristian Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Dama sin laptop har mystisk nok fått et passord på brukerkontoen hennes, merkelig nok, jeg kan ikke huske å ha lagt det inn når jeg formaterte den, og jeg har prøvd alle muligheter for hva det kan være. Hun er jo da kjempesur på meg siden hun tror jeg har lagt det inn, og nå må jeg prøve å rette det. Heldigvis har maskinen automatisk pålogging så man får jo brukt datamaskinen, heldigvis, men det er jo litt irriterende da. Noen som vet om en god passordsniffer eller noe som kan fjerne passordet? Eventuelt en walktrough hvis det er en metode man kan bruke? Endret 17. juni 2006 av Lomz Lenke til kommentar
smh Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Mulig du finner passordet i regedit. "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon" Sjekk om du har noko som heiter "DefaultPassword" her. Dersom det står ein verdi på denne, er det sansynligvis passordet hennes. Lenke til kommentar
morra Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Gå på Startmenyen og trykk Kjør/Run og skriv inn: control userpasswords2 Deretter trykker du "Tilbakestill passord" Jeg vet ikke om dette funker, men det er vel verdt et forsøk... Endret 18. juni 2006 av morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå