:---{D Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 han følger nå med på forumet som guest 6328442[/snapback] Han skjønner vel ikke en drit uansett. Bare han ikke tar diskusjon.no så. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Han sugde da i webdesign, trøst deg med det. Ellers var dette skikkelig kipt da dette var et av favorittforumene mine. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Kjære SkyMarshall, bruk msn adressa hans til å prate med dem. si unskyld. De har ikke blocka meg enda. jeg er også overasket over at de godtok meg som kontakt. 6328430[/snapback] Det skjer ikke! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 han følger nå med på forumet som guest 6328442[/snapback] Hva faen hjelper det? Han kan vel ikke norsk? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Amfibi-Slayer sier: bende anlamıyorum Amfibi-Slayer sier: bi zarf at bakalım forumda küfür var diye Omer-uL F@ruk sier: ok Amfibi-Slayer sier: ne tepki verecek Amfibi-Slayer sier: sitesinde özür dilesin bu dallama ingilizce olarak Omer-uL F@ruk sier: i saw now you friend wrote some swearwords now Omer-uL F@ruk sier: at forum Omer-uL F@ruk sier: i want to him at here now Omer-uL F@ruk sier: tell him this Tøffe-Tetra sier: ok Dette er msn loggen min, mens jeg prater med han og kameraten hans Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 han følger nå med på forumet som guest 6328442[/snapback] Han skjønner vel ikke en drit uansett. Bare han ikke tar diskusjon.no så. 6328455[/snapback] YEY då har vel Ueland IP til duden da? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Rimelig heftig med treff hvis man søker etter Amfibi-Slayer på Google ja. Han har visst vært innom noen sider i sin tid... Men nå kan det jo være flere som opererer under samme navn da Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Hva er det han mener? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Ueland har lagt seg *waves to amfibi-slayer* Endret 17. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 han følger nå med på forumet som guest 6328442[/snapback] Han skjønner vel ikke en drit uansett. Bare han ikke tar diskusjon.no så. 6328455[/snapback] YEY då har vel Ueland IP til duden da? 6328473[/snapback] Stemmer. Bare å finne den med tyrkisk IP. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Okei, hvor hostes denne siden, og hva slags operativsystem driftes på serveren? Det er mulig at han kan ha kommet seg inn på serveren via ett sikkerhetshull, og får kjørt ett script som automatisk bytter ut siden dersom den blir endret igjen... iallefall, få kontakt med de som hoster siden, hvis du ikke hoster den privat da... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Skal vel mere til enn en tyrkisk scriptkiddie for å ta ned hw.no nettverket. og btw, siden ingen har tatt de til nå har de nok en fake IP. Endret 17. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Kan ikke noen være så snill, og nå ta en tur inn på noen oversettings tjenester og skrive noe skam stygt på tyrkisk no. plz plz plz.? Scriptkiddi med fake ip? Endret 17. juni 2006 av chills Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Omer-uL F@ruk sier: where is sky? Tøffe-Tetra sier: in norway Omer-uL F@ruk sier: i dont asked this Omer-uL F@ruk sier: why not here now? Amfibi-Slayer sier: YEY då har vel Ueland IP til duden da? Tøffe-Tetra sier: he is angry and afraid or something nå vil han at jeg skal oversette Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Omer-uL F@ruk sier:where is sky? Tøffe-Tetra sier: in norway Omer-uL F@ruk sier: i dont asked this Omer-uL F@ruk sier: why not here now? Amfibi-Slayer sier: YEY då har vel Ueland IP til duden da? Tøffe-Tetra sier: he is angry and afraid or something nå vil han at jeg skal oversette 6328498[/snapback] Spør hvorfor jeg er offeret hans! Lenke til kommentar
uro Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Kan ikke noen som har han på msn skaffe IP'en hans og levere til noen som kan ta igjen da? Må jo være noen her på forumet som kan ta igjen da Er jo ganske mange folk som leser tråden her og blir irritert over han duden som gjør det. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hey, script kiddie, this is message for you; I understand your anger, but in a democratic world, freedom of speech is one of our most important personal liberties. As a personal christian, I am sometimes angered by the way some people talk about and depict my religion, this does however not justfy criminal actions against legal websites, whether you hate them, ot not. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg