SkyMarshall Arts Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Du får ikke gjort mer enn å endre passord og tipse hosten om det, så tar de å gjør det som trengst. (bla finner backup) 6328280[/snapback] Det høres trist ut ... kjedelig å bli eid på den måten her. Av en sånn person! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Bitex, ikke post det på forumet her da, så alle fjortissungene her begynner med det Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hva med å redirecte (forwarde?) til www. gabenewell dot com (råder dere til å lagre alt før dere i det hele tatt prøver å gå inn på den siden) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Nei nei, det er bare en liten forklaring på hvorfor det går an å gjøre det. Ikke noen guide til hacking. http://ravenphpscripts.com/postt9326.html Står vel litt om hvordan det fjernes også. Scriptet hans reduserer security zone på PC'n hver gang han kommer inn på sida og kjører et script eller hack som ikke ville vært mulig med normal sikkerthets-level. Hvis det er samme koden som dukker opp hos Skymarshall da.. Endret 17. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Obs, jeg sitter nå å prater med denne personen på msn, han sier at han har hacket sia di "" Amfibi-Slayer sier: burda Omer-uL F@ruk sier: Omer-uL F@ruk sier: tetra are you admin? Tøffe-Tetra sier: no, Omer-uL F@ruk sier: who are you? Tøffe-Tetra sier: mfibi_slayer, Tøffe-Tetra sier: sorry ty¨ Amfibi-Slayer sier: Amfibi-Slayer Tøffe-Tetra sier: this person has been hacket by amfibi_slayer Omer-uL F@ruk sier: yes Amfibi-Slayer sier: yes Tøffe-Tetra sier: is this your work? Omer-uL F@ruk sier: i m friend him Omer-uL F@ruk sier: what want you from us? Tøffe-Tetra sier: fix it? Omer-uL F@ruk sier: bizden ne istiyon dedim Omer-uL F@ruk sier: for why? Amfibi-Slayer sier: tmm Omer-uL F@ruk sier: tell me one reason Tøffe-Tetra sier: hes done nothing wrong Omer-uL F@ruk sier: first i hacked only islam Omer-uL F@ruk sier: but one stupid Omer-uL F@ruk sier: name is skymarshall Omer-uL F@ruk sier: he said not good words Omer-uL F@ruk sier: so you never get back this site Omer-uL F@ruk sier: sitenizi geri vermiyoruz adam küfür etti falan dedim "" Endret 17. juni 2006 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Øhm .....! Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg fant msn adressa hans og jeg prater med han og kameraten hans... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Enklere å lese: Amfibi-Slayer sier: burda Omer-uL F@ruk sier: Omer-uL F@ruk sier: tetra are you admin? Tøffe-Tetra sier: no, Omer-uL F@ruk sier: who are you? Tøffe-Tetra sier: mfibi_slayer, Tøffe-Tetra sier: sorry ty¨ Amfibi-Slayer sier: Amfibi-Slayer Tøffe-Tetra sier: this person has been hacket by amfibi_slayer Omer-uL F@ruk sier: yes Amfibi-Slayer sier: yes Tøffe-Tetra sier: is this your work? Omer-uL F@ruk sier: i m friend him Omer-uL F@ruk sier: what want you from us? Tøffe-Tetra sier: fix it? Omer-uL F@ruk sier: bizden ne istiyon dedim Omer-uL F@ruk sier: for why? Amfibi-Slayer sier: tmm Omer-uL F@ruk sier: tell me one reason Tøffe-Tetra sier: hes done nothing wrong Omer-uL F@ruk sier: first i hacked only islam Omer-uL F@ruk sier: but one stupid Omer-uL F@ruk sier: name is skymarshall Omer-uL F@ruk sier: he said not good words Omer-uL F@ruk sier: so you never get back this site Omer-uL F@ruk sier: sitenizi geri vermiyoruz adam küfür etti falan dedim Endret 17. juni 2006 av Thor. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 hehe, men regner med at de som hoster siden din fikser dette om du tar kontakt! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Jeg fant msn adressa hans og jeg prater med han og kameraten hans... 6328347[/snapback] Spør de hva Skymarshall har sagt som er galt, de eksakte ordene takk. Endret 17. juni 2006 av Neptun_ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) "SkyMarshall joiner Norge's kommandotropp utplassert i Kabul" Men seriøst - dette er vel litt drøyt? Ja spør han om hva jeg har gjort galt. Jeg vet det godt med meg selv, så nærtagende disse menneskene er - men hva har han fått med seg? Mannen snakker ikke norsk! Endret 17. juni 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 De skal nå fornadre sia litt for å bevise at det er dem. Jeg prater nå med 2 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Haha ... så spennende! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Mannen snakker ikke norsk! 6328367[/snapback] På kanten til å heller ikke snakke engelsk heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Nå sier den Allahu Akbar. Allah er stor. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Allahu Akbar .... fy faen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Også gamle Mooostaaafaaa igjen..den sangen kryper seg inn i hjernebarken på folk ass... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Mannen snakker ikke norsk! 6328367[/snapback] På kanten til å heller ikke snakke engelsk heller. 6328380[/snapback] haha, så sant så sant! "SkyMarshall joiner Norge's kommandotropp utplassert i Kabul" lage en fragmovie med SkyMarshall & R-Win - Cotton Fields Live i bakgrunn da Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 lol ro dere folkens. Fordi det finnes en dum jævel er vel ikke alle helt skutt i hue heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg