SkyMarshall Arts Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Og jeg lurer da på hvordan FAEN han får til det! Jeg har tydeligvis fornærmet en eller annen muslim. Og det skal jeg betale for nå. Whinerz.com Jeg sletter index.php og erstatter den med min egen, men etter 10sek er hans tilbake igjen. Hvordan klarer han dette, og hvor på min server har han lagret informasjonen som får til dette. HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP? Endret 17. juni 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Har du endret alt av passord osv. ? Du har vel vært lur og tatt backup ja ? edit: tyrkiske hackere er vel mer eller mindre "kjent" for akkurat sånnt.. hvertfall ikke første gang for å si det sånn x] Endret 17. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Fy faen så kjipt. Nå må lage en sang om hackere Endre passord er et must. Evt. ringe webhosten din (kjører du egen server?) og be dem sperre evt. ipadresse. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Skymarshall, jeg føler med deg. Virket ganske skummelt det der. Jeg ville ha politianmeldt det hvis du ikke hadde noe ulovelig matriale på siden din. Og om du skulle ha postet muhammed tegninger der, så er det ikke ulovlelig. no worries. Lykke til, Wildbill Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Har skiftet passord nå, og byttet ut index.php! Så får vi se hvor lenge det hjelper! Tydelig han sitter i andre ende og svetter og styrer nå! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Har skiftet passord nå, og byttet ut index.php!Så får vi se hvor lenge det hjelper! Tydelig han sitter i andre ende og svetter og styrer nå! 6328011[/snapback] tydeligvis ikke lenge x] virket ikke som han svettet så alt for mye Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Ja jeg skjønner ikke stort mer nå! Hvordan får han det til? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Veit ikke, og tror ikke det hadde vært lov å skrive det her på forumet Men veit om/sett/hørt om mange som har blitt utsatt for liknende.. Tror det er en på forumet her, skal be han stikke innom tråden om han er på msn jeg! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Ja gjør for all del det. Min tekniske ekspertise strekker tydeligvis ikke til nå! Terror på nett a gitt! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ser ut som siden din er tilbake nå Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Nei, der var tyrkern tilbake igjen. Nå får jeg 403 feil om jeg prøver å gå inn der. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ikke driv å kjør fult av utdaterte tekniske systemer på siden din, det er slik de kommer inn. Men av teksten virker det som at du har publisert noe på siden som ikke falt helt i smak. Er det din server eller hosted? edit: kunnskapsnivået dems er ikke høyt hvertfall: <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0"> <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"> Typisk "scriptkiddies" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Nå lå det jo en pen mostafaaaaaaaaaaa-sang på sida di istedet Sikkert myyyye bedre enn det som var der fra før. Og ikke minst, Jesus hater nok Norge nå, siden du postet et mohammedbilde eller to. Endret 17. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Enkelte mennesker fortjener et realt ballespark. Hacking suger balle... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Mustafaaaajaaaaaamostafaaaaa..farsken, får låta på hjernen nå. Endret 17. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Hmm ... jeg sitter å kikker på server, og sletter index.php og index.html som de legger inn på 4kb vær. 10sek senere spretter de opp igjen! Haha ... jeg er bra hjelpesløs nå! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Nå lå det jo en pen mostafaaaaaaaaaaa-sang på sida di istedet Sikkert myyyye bedre enn det som var der fra før. TØYS! (np: SkyMarshall & R-Win - Cotton Fields Live ;> ) men on-topic: jeg veit ikke jeg.. ikke var kompisen min på msn eller.. skal sende han en pm og be han kikke jeg! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 @ Ueland: Hva er det jeg har som er utdatert? Ja den er hosted, B-One.net faktisk ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 No doubt, Hz. Isa ( Christ ) would dislike and hate your nation. Be God's Curse On You ! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) "No doubt, Hz. Isa ( Christ ) would dislike and hate your nation." Hva er det med noen folk og hat av land/store folkegrupper? Endret 17. juni 2006 av Neptun_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg