Gå til innhold

The hills have eyes. Syk grøsser.

asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en stor fan av skrekkfilmer, og gledet meg vilt til å se denne. Jeg ble mektig skuffet. Jeg er klar over at de fleste skrekkfilmene som finnes ikke er "gode" filmer, i den forstand, men det betyr ikke at de behøver å være blottet for underholdning for det. Denne filmen var så lite skummel, så lite spennende og så latterlig at jeg angrer på at jeg brukte tid på den. Anbefaler den på ingen måte til noen.

Lenke til kommentar
Hva var så sykt med denne? Så den nettopp. Morsom film, koste meg. Likte den klaustrofobiske stemningen i filmen, samt at det var masse herlige splætter-scener. Helt ok film.

6336218[/snapback]

haha^^ finnes det grøssere du ikke ler av/synes er morsomme?

edit: hva som var sykt med den?Alle de megavoldelige scenene.

6337296[/snapback]

Halloween, The Thing, The Omen, Rosemarys Baby bla.

6339531[/snapback]

Ok, det forklarer en del ^^

Lenke til kommentar

Makan til søppelfilm.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg er en stor grøsser fan, men dette ble rett og slett kjempeteit.

Filmen er ikke skummel i det hele tatt. Det er en ren splatterfilm med et par scener som ikke hører hjemme hos normale mennesker. Her går regissøren ut i fra at publikum rett og slett er uintelligente.

De scenene jeg snakker om er ikke skumle i det hele tatt. De er der for å lage avsky, og makan til søppel det er. Du har en tenåringsdatter som blir voldtatt av noen muterte mennesker, den eldre søsteren hennes blir befølt av samme fyren i samme scene og suger brystmelk av puppene hennes..(!) samtidig som han holder en magnum revolver mot hodet på babyen hennes... Alvorlig talt! Dette er rett og slett for dumt og for idiotisk å vise. I samme scene kommer moren inn og blir skutt i magen / brystet og den eldste datter blir skutt i hodet.

Skummelt? Nei. Latterlig og unødvendig? Ja.

Hele filmen er så usannsynlig og idiotisk at det er vanskelig å holde interessen oppe og se hele filmen.

I løpet av den første halve timen er den grei. Da føler man at det er en grøsser man ser på og skuespillerne er faktisk helt greie. Men så kommer man til et punkt hvor alle plutselig blir helt tilbakestående. Filmen er full av feil og faller igjennom på sin egen urimelighet. Ta for eksempel faren i familien; han er tidligere politi og derfor har han med seg et par handvåpen. At han skulle være tidligere politi er det lite som tyder på i scenen litt senere.. Jeg sier ikke mer.

Huff, jeg er som sagt stor fan av skrekkfilmer, men dette her ble for teit for meg.

Filmen har masse vold og blod, men dette er en film som bare passer for en liten prosent av oss. Kanskje til og med bare noen få promiller. Kort og godt, styr unna denne og se heller noe annet.

Endret av Frosten
Lenke til kommentar
Hvordan er orginalen i forhold til denne?

6364993[/snapback]

Sikkert dritt. Den er jo alt for gammel til å kunne bli bra. Hvertfall i mine øyne. hakke sett den though.

edit: nå får vi sikkert høre fra en som digger eldre filmer, og synes de er 10 ganger bedre enn dagens :roll:

Endret av asad
Lenke til kommentar

Tja.. jeg er som regel en av dem.. Synes f.eks at remaken av The Omen sugde hardt i forhold til orginalen. Dagens skrekkfilmer er mye ødelagt av skvette-effekten. Det blir lagt for lite vekt på å bygge en stemning igjennom filmen.. De gamle er og blir eldst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...