Gå til innhold

The hills have eyes. Syk grøsser.

asad

Anbefalte innlegg

Så den nå netopp, må si det er en av de sykeste grøsserne jeg har sett. Var noen scener der jeg ikke kommer til å glemme med det første.

liker du grøssere, se Hills have eyes. Eller for guds skyld, hold deg unna hvis du har svake nerver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det den søppelfilmen som var på kino for noen måneder siden? Om prøvesprengninger ute i ørkenen hvor det var folk som nektet og flytte?

6328645[/snapback]

ja, mente den nyeste. visste ikke det var remake faktisk.

Synes den var bra jeg.

Lenke til kommentar

Hehe, smak og behag ;) Jeg likte ikke den filmen, men så liker ikke jeg Apocalypse Now heller. Filmsmak er en snodig greie.

Har bare litt vanskelig for å tro at hvis det bor folk ute i ørkenen og det sprenges atombomber over hodene deres så er de dømt til å bli kannibaler og fuglene vet hva annet djevelskap strålingen medfører. Eneste grunnen til at jeg så den filmen på kino var at jeg trodde det var Silent Hill-filmen som jeg hadde sett en trailer/teaser for noen dager i forveien. Der tok jeg feil gitt...

Lenke til kommentar
Er det type Saw sjokkgrøsser, med unødvendige groteske bilder?

6328807[/snapback]

Nei, langt ifra. Saw er knallbra, denne er bare patetisk.

6328839[/snapback]

Det er mye pga at plotet mange synes det (dvs at saw er bra). Hills have eyes sitt plot minner meg om "wrong turn" der incest har ført til mutasjon på barna --> kjempesterke, kjempestygge og som alltid, klar til å kveste en hver person som kommer i nærheten.

Lenke til kommentar

Ja, den er noe ala wrong turn. Synes begge de filmene var veldig underholdene, men Hills have eyes er mye mer grusom. Saw er jo mye bedre kvalitetsmessig, men alle tre er verdt å se.

Til dere som er veldig kresene når det gjelder grøssere ( som jeg var før :p ) , lei en norsk film som heter "22". Etter den vil de fleste filmer virke som mesterverk. 22 topper lista mi over dårligste filmer jeg noensinne har sett i hele mitt liv.

Endret av asad
Lenke til kommentar
Ja, den er noe ala wrong turn. Synes begge de filmene var veldig underholdene, men Hills have eyes er mye mer grusom. Saw er jo mye bedre kvalitetsmessig, men alle tre er verdt å se.

Til dere som er veldig kresene når det gjelder grøssere ( som jeg var før :p ) , lei en norsk film som heter "22". Etter den vil de fleste filmer virke som mesterverk. 22 topper lista mi over dårligste filmer jeg noensinne har sett i hele mitt liv.

6329829[/snapback]

22 suger vilt, men har vel kanskje den "grøsseren" hvor dusjscenen kommer sjappest, er jo et lite pluss og ikke helt halvgærn dame heller hvis jeg ikke husker helt feil...

Lenke til kommentar

6329829[/snapback]

22 suger vilt, men har vel kanskje den "grøsseren" hvor dusjscenen kommer sjappest, er jo et lite pluss og ikke helt halvgærn dame heller hvis jeg ikke husker helt feil...

6329903[/snapback]

Haha, den gikk på tv et eller annet sted for en stund siden. Den løpe rundt og drepe - filmen? Eneste plussen var den halvnakne dama på starten...

Lenke til kommentar
Hva var så sykt med denne? Så den nettopp. Morsom film, koste meg. Likte den klaustrofobiske stemningen i filmen, samt at det var masse herlige splætter-scener. Helt ok film.

6336218[/snapback]

haha^^ finnes det grøssere du ikke ler av/synes er morsomme?

edit: hva som var sykt med den?Alle de megavoldelige scenene.

Endret av asad
Lenke til kommentar
Hva var så sykt med denne? Så den nettopp. Morsom film, koste meg. Likte den klaustrofobiske stemningen i filmen, samt at det var masse herlige splætter-scener. Helt ok film.

6336218[/snapback]

haha^^ finnes det grøssere du ikke ler av/synes er morsomme?

edit: hva som var sykt med den?Alle de megavoldelige scenene.

6337296[/snapback]

Halloween, The Thing, The Omen, Rosemarys Baby bla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...