Mojo Pin Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Hei. Skal gå fra oslo s til frognerbadet i mårra.. veit ca hvordan jeg skal gå, men omtrent hvor lang tid tar det med vanlig gangfart? Endret 17. juni 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Tja, trekvarter-time? Det går trikk og t-bane liksom. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Så lang tid? Ja.. Tror jeg kan ta trikk til majorstua, og t-bane til frogner std. Noen lettere måte eller? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Bare ta t-banen til Majorstuen, gå derfra. Det er ikke langt, type fem minutter omtrent. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Majorstua-trikken stopper vel utenfor frognerbadet. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Tbane (alle baner) frå Oslo S til Majorstua og trikk frå majorstua (rett utanfor t-banestasjonen) til Vigelandsparken (må gå litt tilbake) eller berre gå, har tatt den strekningen på ganke få minutter. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Okei, men tar det virkelig nesten en time å gå? Tenkte det kunne være hyggelig å gå dersom det var fint vær jeg Men skal samtidig rekke Norwegian Wood.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg ville ikke beregnet under en time på å gå ihvertfall. Du kan kanskje klare det på tre kvarter hvis du er kjent og vet hvor du skal gå... Fra Majorstuen er det ikke noe problem å gå til Frognerbadet. Å ta trikken er bare tøv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Du kan kanskje til og med klare å gå på en halvtime, men da skal du gå like raskt som meg og vite hvor du skal gå. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Okei.. Men fra Majorstuen til Frognerbadet er det greit å gå? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Fem minutter. Overhodet ingen vits i å ta buss/trikk en stasjon videre. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Du finner sikkert kart på trafikanten.no så du skjønner hvordan du skal gå fra Majorstuen. Gjennom Coloseum Park - og du er der. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ja, gå fra t-banen, mot den store kuppelen (Colusemum), har du den på vestre side og fortsetter bortover gaten er det rett foran deg. Ikke mange meterene. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Å ta trikken er bare tøv. 6328042[/snapback] Quoted for truth. Er jo faktisk lenger å ta trikken. Tror ikke det skal være noe vanskelig å finne fram, Oslo er utrolig oversiktlig. Kanskje du hører festivalen også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå