Gå til innhold

GRATIS Hkonbeatz mixtape

YoungH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

My man HKon

Feita mixtape. Mye snacks.

LarsP @ side 1: At du klassifiserer det som et nødrim beviser igrunn din meget begrensede kunnskap innenfor rimteknikk i raptekster, så jeg foreslår at du holder deg unna den diskusjonen.

Flerstavelsesrim har du ihvertfall neppe hørt om utifra den kommentaren.

Mvh

Lenke til kommentar
LarsP @ side 1: At du klassifiserer det som et nødrim beviser igrunn din meget begrensede kunnskap innenfor rimteknikk i raptekster, så jeg foreslår at du holder deg unna den diskusjonen.

6345356[/snapback]

Flerstavelserim(multies) har da ingenting å gjøre med om det er nødrim? Faren er heller større for å skrive nødrim når man skal putte inn tusen multies på 16 bars, selv om folk pleier å synes det "går greit, det høres jo fett ut"...

Men er enig i at ikke det er et nødrim, bare en småtrøtt linje.

Uff, ble mye off topic fra meg nå, skal skjerpe meg ;)

Btw, var overrasket over hvor mye finere Hkon kutter beatsene nå i forhold til forrige tapen jeg hørte (den som kom for et år siden eller noe sånt). Litt mer variasjon og oppfinnsomhet så blir det bra :)

Lenke til kommentar
Og til cun, som snakker om at "albumet" burde blitt kortet ned: Det er ikke et album, det er en MIXTAPE. Er stor forskjell på et album og en mixtape, hvis du ikke vet det kan jo du kanskje ta og søke det opp

6344466[/snapback]

Javel, kort ned MIXTAPEN da.

Lenke til kommentar

6345356[/snapback]

Haha, kom igjen. Nå gleder jeg meg å høre forklaringen på at det der IKKE var et nødrim.

YO Cocker, I put you in the locker.

Lenke til kommentar
Syntes det var mye fete låter her og endel fete beats. Men en sang som jeg er blitt hektet på er Jo & Big P - VIP(Screwed) spillt den i hele dag...

nå får du gi deg

6347883[/snapback]

Fordi? Finnes noe som kalles forskjellig musikk smak, noen gang hørt om det?

Lenke til kommentar

når det heter mixtape så vil det si at det er remixer av existerende låter ? eller ?

ellers så viker det som helt grei rap , jeg er litt så bob bob angåender rap ,

enste norske jeg har likt var vell klovner i kamp :p og noe av di andre som hadde hits , men bruker jeg heller aldrig synke ned i undergrunds musikk / miljøer og da får man vell ikke med seg så mye norsk rap .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...