YoungH Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Hkonbeatz - $traight outta FY mixtape Den 16 år gamle produsenten er ute med sin første mixtape "Strait outta FY". Den inneholder gjester som bl. a. A-laget (Vågard, Pete og Girson), Area, Cam og Gutta på Skauen. Alle sporene er produsert av Hkon selv. Du kan enten laste ned mixtapen her, eller bestille den for 50kr. LAST NED: http://www.skvadronen.com/Hkonbeatz-Straig..._FY_mixtape.zip (Takk, Redjeb) BESTILL: [email protected] (MSN eller e-mail) Cover Husk å sjekk ut Hkons produksjoner på kommende utgivelser: Area - Before the first impression A-laget - Nokke feita Vol. 1 Tier'n og Lars - Tungvekter i spillet Mixtape Tier'n og Lars - Culturclash Best of FY 2 Skurke Sprett EP Jave - Tekst og tanke +++ Endret 17. juni 2006 av YoungH Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Denne ser heftig feita ut. Fyrer den på nedlastning nå så skal jeg gi en feedback på det i morra, må sove av meg fylla nå... Men liker det jeg ser, hkonbeatz pleier som regel og fenge... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 ahh, detta så fett ut..laster ned nå, veit ikke om jeg har svima av eller ikke før den er ferdig..feedback kommer når jeg har hørt noen låter Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 sorry ass, hørte en og en halv sang, og det blei for svett... Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Syntes det var mye fete låter her og endel fete beats. Men en sang som jeg er blitt hektet på er Jo & Big P - VIP(Screwed) spillt den i hele dag... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 At han er 16 år forklarer jo det meste. Dette var dessverre helt grusomt. Lenke til kommentar
YoungH Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 EY! Hatere, ta og sug på en AG, host på avtrekkeren og sprut som en drage... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 AHAHAHA! Hysterisk bra! Har vi ikkje hatt ein slik fyr innom her før? Aehaehahehehaehhe!! "We AeR KoOl FrOeM tEh SkOoL, YOEZ! MoRrAdI hAr PuLt 1 KaMeL elR FLer" osvlol Digger fjortisrapporz! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 "u should pay to me, and then will u see and maybe u should be die" Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Vision, mission yeah yeah we are cool from the school, PS: you should be diiiie! YEEEEEEAH! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 EY! Hatere, ta og sug på en AG, host på avtrekkeren og sprut som en drage... 6334229[/snapback] Hahaha, det var faktisk tidenes beste nødrim. EY bitch, Lilo & Stitch. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 EY! Hatere, ta og sug på en AG, host på avtrekkeren og sprut som en drage... 6334229[/snapback] Haha! Du legger dette inn på ww.diskusjon.no der du er dømt til å få tilbakemeldinger av alle slag. Og så klager du? Forøvrig genialt utsagn som SKAL siteres. Den likte eg særs godt! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Laster ned i skrivende øyeblikk. Får høre i morra. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg likte to-tre av beatene, og det var vel alt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 EY! Hatere, ta og sug på en AG, host på avtrekkeren og sprut som en drage... 6334229[/snapback] Dette er en spøk! Ikke sant? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 ''got a bitch on my playstation controlla, got a full clip in my pistola'' Lenke til kommentar
edds Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Dette var veldig dårlig. Og hva skjer med de fordreide stemmene? Skikkelig tåpelig, hele greia. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Dette var veldig dårlig. Og hva skjer med de fordreide stemmene? Skikkelig tåpelig, hele greia. 6338754[/snapback] De forvridde stemme kalles "Screwing" som er noe som startet Sør i statene som en ny vri på hip hopen... Chopped and screwed skikkelig smooth er noe du enten liker eller ikke liker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå