Gå til innhold

Minnekort til N70

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har tenkt å legge litt musikk og ha muligheten til å ta en del bilder med min n70 derfor lurer jeg på om noen som vet om noen billige minnekort til denne telefonen. 512 til 1gb.

6327720[/snapback]

Fikk ett på 256 av faren min, men det passa jo ikke takket være Nokia sitt ødelagte kort - system :nei: Så jeg lurer på dette selv, sidend et kortet jeg fikk visstnok, ifølge butikken, skulle passe.

Lenke til kommentar

N70 har da ikke støtte for 2 minnekort? Skal du ha 512 mb plass, må du kjøpe ett kort på 512, ikke to på 256... Kjøper ett på 512 selv jeg, var jo utrolig billig egentlig, trudde ikke det var så billig jeg. Sikker på at disse passer?

Lenke til kommentar
Der ja! Var det jeg håpa på. ikke så værst pris heller. Takk for at du fant det da<3

6327919[/snapback]

Joa, men prisen bli rjo fort oppunder 500 kr takket være komplett sin frakt pris ....

6327941[/snapback]

Betaler med Visa og tar brev uten sporring.

Ordresammendrag

Best.ref.:

Varer: 290

Frakt: 39

Totalt: 329

Lenke til kommentar

Men kan jo spørre her i stede for og lage en ny tråd, noen som vet om ett sted som selger billige "handsfree" sett til N70, lignenede de som originalt følgtemed. Jeg har nemlig mistet de som fulgte med telefonen, helst ikke trådløst.

Lenke til kommentar
Så det er både noe som heter RS-MMC og RS-MMC DV?

6328581[/snapback]

Dette er to forskjellige typer minnekort, ja.

I stort sett alle de Nokiatelefonene som bruker RS-MMC må du ha DV, et kort av denne typen uten DV vil nemlig ikke kunne leses. Om kortet er merket MMCmobile er det sikkert kortet er dual voltage.

Lenke til kommentar
Så det er både noe som heter RS-MMC og RS-MMC DV?

6328581[/snapback]

Dette er to forskjellige typer minnekort, ja.

I stort sett alle de Nokiatelefonene som bruker RS-MMC må du ha DV, et kort av denne typen uten DV vil nemlig ikke kunne leses. Om kortet er merket MMCmobile er det sikkert kortet er dual voltage.

6329534[/snapback]

Vil tro du kan bruke dette på 1 gb: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316036&cks=ACC :)

Endret av speedy123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...