acerbruker Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) er det en mulighet for å slette min profil helt, jeg har dessverre ikke tid til diskusjon.no å må prioritere andre ting! Endret 17. juni 2006 av acerbruker Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 det er vel bare å holde seg unna pcen/forumet det! Du har 19 innlegg siden 05/2006, og har ikke tid til forumet.. Har vel ikke vært såå aktiv da vel ? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Det går an å utestenge deg for ei bestemt periode. Lenke til kommentar
acerbruker Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 det ble dessverre veldig feil formulert. jeg har dessvere ikke tid til forumet mer, er gått drita lei pc, har andre ting å prioritere. uansett, tilbake til d tråden ble startet for Lenke til kommentar
acerbruker Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 vil få slettet profilen helt. dvs pålogginsinfo, innlegg osv, med andre ord total sletting Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Eg tviler på at det er aktuelt å slette dine tidlegare innlegg da dette vil øydelegge kontinuiteten på forumet. Men om du blir utestengt vil du ikkje lenger ha tilgang til brukerkontoen din, og det blir omtrent det same som om kontoen er sletta. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 vil få slettet profilen helt. dvs pålogginsinfo, innlegg osv, med andre ord total sletting 6327788[/snapback] Innlegg blir ikke slettet for å bevare konsistensen i diskusjonstråder, men send meg en PM så sletter jeg alt annet av info rundt brukeren slik at den ikke kan brukes (forruten poster og nick) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg