Stian89 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Har en nano med knust skjerm, og lurte på om noen viste om en eller annen meny oversikt, altså en side/bilde som kan fortelle meg hvilke menyvalg og i hvilken rekkefølge disse ligger plasert på nanoen, slik at jeg kan navigere meg sånn halveis rundt om kring intill jeg får tak i en ny mp3 spiller. har googlet en del, men finner ikke frem til noe annet en omtaler og lignende. ikke noe av interesse. Endret 17. juni 2006 av Stian89 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Det fine bilder i manualen du fikk med iPoden din om jeg ikke husker feil. Hvordan klarte du å knuse den? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Den lå desverre i buksenlommen, buksen lå på gulvet, jeg vandret rundt i rommet, og du kan tenke deg resten. Sure greier ass Jeg har beklageligvis ikke manualen i hus lenger. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Da foreslår jeg at du ser på en annens iPod og evt. skriver ett lite kart for deg selv. Alle har iPod nå om dagen, så det burde ikke være noe problem. Lykke til. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Får nok gjøre det ja, kjenner en del folk som har nano. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå