BlastyTrasty Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Som topic tilsier, er dette en topic for de som har planer om å ta turen til fest-øya Ios, i den greske øygruppen "Kykladene". Vi er 6 kamerater som drar ned den 22 juli. Ingen av oss har vært der før, men vi har bare hørt gode ting. Å si at vi gleder oss, vil være en kraftig underdrivelse! Det jeg lurer på er om det er noen her som har vært der, og har noen erfaringer (gode og dårlige) som de vil dele med oss? Kansje vi sees! Mvh. Dbd Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Jeg har vært der i rundt en ukes tid og har bare gode erfaringer. Vi fikk billig og bra hotell (10euro natten) med kjøleskap og aircondition. Prisnivået er greit, eller alt er jo billig i forhold til Norge. Og det viktigste er jo nattlivet som mildt sagt er heftig. Det er ikke harry slik som Ibiza og Agia Napa er, eller virker på avstand. Men det er mange kule "rocka" folk som henger der. Det er nattklubber/barer for alle sjangere. Min favoritt var Pegasus hvor de spilte metal og det var ganske villt. En annen fin bar var Orange Bar hvor man kan få DJen til å spille det du spør om, vi fikk han til å spille turboneger Skal se om jeg finner noen flere bilder jeg kan vise deg. Forresten kan hende jeg drar dit i år jeg også, mulig vi møtes da jeg skal være i helles fra 11 til 28. Men vet ikke om det blir Ios i år da. Edit: Denne siden kan være verdt å kikke litt på: http://www.iospartyisland.com/ios_fullscreen.asp Endret 17. juni 2006 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Takker veldig for bilder og info. Den stranden så utrolig ut Det du sier om nattelivet, er det som går igjen og igjen. Så vi er mildt sagt veldig spente Vi har forøvrig profiler på iospartyisland.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå